ליזל ופו

ינואר 6, 2012

ליזל ופו - ספרי פנטזיה לילדים ולנוער - הספרייה הפנטסטית

ליזל ופו הוא עוד ספר פנטסיה מופלא לילדים, לבני הנעורים ולכלל חובבי הפנטסיה, אשר נשארים תמיד צעירים ברוחם.

אני לא יודע מדוע ספרים הנוטים לצד האפל של החיים כה פופולריים לאחרונה. אני לא יודע להסביר גם מדוע אני נמשך אליהם כל כך, אבל אני כנראה לא היחיד, כי עובדה שהם כה פופולריים. יש משהו בוויזואליות המקאברית שלהם שפורט על המיתרים הנכונים אצלי. נו, עוד משהו להוסיף לרשימה…

עלילת הספר
ליזל חיה בחדר קטן בעליית הגג, נעולה הרחק מן העין על ידי אימה החורגת האכזרית. חבריה היחידים הם הצללים והעכברים – עד שלילה אחד, ממעמקי החשכה, מופיעה רוח רפאים. זהו פו, אשר מגיע מן העולם הבא. ליזל ופו בודדים, אך יחדיו הם פחות לבד.

באותו הלילה, וויל, נער שוליה של אלכימאי מתבלבל בעת ביצוע משלוח חשוב. הוא מחליף בטעות בין קופסה המכילה את הקסם החזק ביותר בעולם לקופסה המכילה משהו ללא ספק פחות מרשים. לטעותו של וויל יש השלכות מרחיקות לכת עבור ליזל ופו, והיא שולחת את השלושה למסע יוצא דופן.

מעטה של מחברת רבי המכר של הניו יורק טיימס, לורן אוליבר, מגיע ספר זוהר ומופלא, מלא בקסם נדיר, פלאים מכושפים וחברות אמת המאירה גם את המקומות הכי חשוכים.

על המחברת
לורן אוליבר פרצה אל הסצנה הספרותית עם ספרה הראשון, רב המכר של הניו יורק טיימס, לפני שאפול (Before I Fall). אחרי ספר זה, הגיע דליריום המהמם, אשר הוכרז על ידי ה-ALA Booklist כ"עוד שילוב מיומן בין ריאליזם ופנטזיה". לורן היא בוגרת אוניברסיטת שיקגו ותכנית ה-MFA באוניברסיטת ניו יורק. היא מתגוררת בברוקלין שבניו יורק וליזל ופו הוא סיפרה הראשון לקוראים צעירים.

בקרו באתר הרשמי של לורן אוליבר

טיזר לספר – ליזל ופו

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.