הבית של גב' פרגרין לילדים יוצאי דופן

ינואר 4, 2012

הבית של גב' פרגרין לילדים יוצאי דופן - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

הרומן הראשון של רנסום ריגס הוא ללא ספק ספר עליו נשמע רבות בעתיד הלא רחוק.

רנסום ריגס לא תיאר לעצמו שספרו הראשון, אשר יצא לאור רק ביוני שנה שעברה (2011) בהוצאה לא מוכרת במיוחד, יזכה לתשומת לב מיוחדת. אבל כפי שדברים כאלה קורים, הספר לא זכה רק לתשומת לב, אלא גרם להמולה לא קטנה, כאשר כמה מחברות הסרטים הגדולות בעולם נלחמו זו בזו על הזכויות לעיבוד הספר לסרט – כל זאת עוד לפני שהספר בכלל יצא לתפוצה מסחרית. בסופו של דבר זכו בזכויות אולפני פוקס המאה ה-20.

אם לא די בכך, הרי שלפי אתר דדליין, לא אחר מאשר טים ברטון נמצא במו"מ עם האולפנים כדי להצטרף לפרויקט ולפתח את הספר לסרט אותו ככל הנראה יביים. כמו כן, הוצמדו לפרויקט פיטר צ'רנין, דילן קלארק וג'נו טופינג כמפיקים. כאמור, אם לא יקרה שום דבר מוזר (!) צפו לשמוע בקרוב הרבה מאוד על גב' פרגרין ועל הילדים יוצאי הדופן. כעת נשאלת השאלה, איזו הוצאה בישראל תרים את הכפפה ותתרגם את הספר לעברית.

עלילת הספר

הבית של גב' פרגרין לילדים יוצאי דופן - רנסום ריגס - ספרות ילדים ונוער - הספרייה הפנטסטית
מה לא בסדר בתמונה...

אי מסתורי. בית יתומים נטוש. ואוסף מוזר של תמונות מסתוריות. כל אלו מחכים להתגלות בספר, הבית של גב' פרגרין לילדים יוצאי דופן (Miss Peregrine's Home for Peculiar Children), ספר המשלב פרוזה ותמונות בחוויית קריאה מותחת. הספר נפתח בטרגדיה משפחתית נוראית, אשר שולחת את ג'ייקוב בן ה-16 למסע אל אי מרוחק לחופי ווילס. שם הוא מגלה את הריסותיו המתפוררות של "הבית של גב' פרגרין לילדים יוצאי דופן". כאשר ג'ייקוב מסייר בחדרים ובמסדרונות הנטושים, מתברר כי הילדים אשר חיו פעם במקום—שאחד מהם היה סבו של ג'ייקוב—לא היו סתם יוצאי דופן. ייתכן שהיו מסוכנים. ייתכן שהייתה סיבה טובה לכך שהיו בהסגר על האי המרוחק. ואיכשהו, לא סביר ככל שהדבר נראה, ייתכן שהם עדיין בחיים.

זהו ספר פנטסיה מצמרר המאויר עם צילומים עתיקים ומבטיח הנאה מרובה למבוגרים, לבני הנעורים ולכל מי שניהנה מהרפתקאות אפלוליות.

בקרו באתר הרשמי של רנסום ריגס

עד שיהיה קדימון לסרט, תוכלו להתרשם בינתיים מטיזר הספר האפלולי

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.