סלין מזמינה אתכם להתעורר

דצמבר 27, 2011

מלחמת האופל 4 - התעוררות - סרטי ערפדים - הספרייה הפנטסטיתינואר מעבר לפינה ואתו "מלחמת האופל – התעוררות. לקראת הבכורה המתקרבת, שוחררו שני סרטונים נוספים כדי לעורר בכם את התיאבון לאקשן, דם ואפקטים.

בנובמבר סיפרנו לכם על מלחמת האופל – התעוררות, הסרט הרביעי בסדרת סרטי הערפדים ואנשי הזאב הפופולארית.

קודם כל סרטונים ואחר כך חוות דעתי:

עבור מי שלא מכיר את סדרת הסרטים ואת עולם מלחמת האופל, קייט בקינסייל (סלין) מזמינה אתכם להתעדכן בזריזות:

חוץ מזה, קבלו את הקדימון השלישי לסרט, ובו הרבה הצצות חדשות לקטעי האקשן ולעלילה:

כעת, אחרי שראינו הרבה פיצוצים, יריות וחפצים חדים מושלכים, וגם שמענו קריינות אובר-דרמטית עד גיחוך, אני מודה – זה לא עושה לי את זה. מקדימון לקדימון, אני מתקשה להאמין שהסרט יהיה ראוי למחיר הכרטיס לצפייה בתלת-ממד, או למחיר הכרטיס בכלל. אני מאוד מקווה שאני טועה, אבל נראה לי שאת נושא יצור-הכלאיים החזק והמסוכן ראינו כבר בבלייד 2, במלחמת האופל 1, במלחמת האופל 2 ואולי בעוד כמה סרטים שלא קופצים לי כרגע לראש. מעבר לזה, למרות החיבה הרבה שלי לאנשי זאב, אנשי הזאב בקדימון נראים כמו בובות במקרה הטוב וכמו אנימציה ממוחשבת לא משכנעת במקרה הפחות טוב. אף על פי שאנשי הזאב היו מרשימים למדי ב-2003, כשיצא הסרט הראשון, חוששני שהיום כבר צריך יותר מזה ושום תלת-ממד לא יעזור כאן.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.