משחקי הכס מגיעים למחשב

דצמבר 24, 2011

משחקי הכס - משחק התפקידים - משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית

רוצים לקחת חלק במשחקי הכס? בקרוב תוכלו, באמצעות משחקי הכס: משחק התפקידים של חברת Cyanide

הגיימרים מקרב חובבי משחקי הכס (הספרים וסדרת הטלווזיה), ישמחו ודאי להציץ בקדימון של משחק התפקידים המבוסס על הסדרה המצליחה של ג'.ר.ר. מרטין. המשחק צפוי לצאת לשוק במהלך 2012 ומבטיח לשחקנים את האפשרות לשוטט ולחקור את העולם הדמיוני וליצור הפתקאות כאוות נפשם. למעשה, ישנם כעת לא פחות משלושה משחקי מחשב בשלבים שונים של פיתוח. מלבד משחק זה צפויים לצאת גם משחקי הכס: ג'נסיס, של חברת Altus, עבור קונסולות משחק ומחשבים, וכן משחק רשת רב-משתתפים, אותו מפתחת חברת Bigpoint Games.

משחקי הכס: משחק התפקידים מעניק לשחקנים שליטה בשתי דמויות מקורית, מורס ווספולד ואליסטר סארוויק. לשתי הדמויות כוחות קסומים, אותם ניתן לשנות, וכן שלושה מצבי לחימה. מורס הוא משנה-צורה ויכול להפוך לכלב, כדי לרחרח את דרכו ולחמוק ממצבים סבוכים, ואליסטר הוא כוהן אדום, אשר יכול להצית באש את חרבו, וכן להיעזר באש כדי גלות סודות חבויים ולבצע קסמים שונים מבוססי אש. אף על פי ששתי הדמויות אינן מופיעות בספרים, מרטין ציין בפני יוצרי המשחק כי יכול להיות שיבחר להזכירן ופרטים אחרים מן המשחק בספריו הבאים.

 שני דברים לשים אליהם לב בקדימון שלפניכם, הם העיבוד הנחמד שעשו יוצרי המשחק לנעימת הפסקול של סדרת הטלוויזיה, והופעת אורח לשבריר שנייה של מרטין עצמו (אלא אם כן עיניי מטעות אותי).

בקרו באתר המשחק לחוויה מרשימה ומשעשעת, שתוכל להעביר לכם את הזמן קצת, עד לעונה השנייה של משחקי הכס באפריל. הסיור באתר מתחיל מן החומה, וככל שיותר גולשים יעשו לו לייקים, כך ייפתחו בפני כולם אזורי משחק נוספים.

(אזהרה: לא כל התכנים באתר מתאימים לילדים)

משחקי הכס: משחק התפקידים

משחקי הכס – ג'נסיס

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.