אחיינו של הקוסם – התסכית

דצמבר 23, 2011

אחיינו של הקוסם - דברי ימי נרניה - הספרייה הפנטסטית

בואו לחוות את הקסם של אחיינו של הקוסם, ספרו של ק.ס. לואיס, בו ממלכת נרניה מתגלה לראשונה.
אין לי מילים טובות יותר לתאר את חוויית ההאזנה להקראה המופלאה של הספר, אחיינו של הקוסם, מלבד חזרה לימי הילדות. אף על פי שזהו הספר השישי אותו פרסם ק. ס. לואיס (קלייב סטייפלס לואיס) בדברי ימי נרניה, זהו הספר הראשון מבחינה כרונולוגית, והוא מגלה כיצד נוצרה נרניה, וכיצד החלו הרפתקאות בני האדם על אדמתה. לכן, אם אינכם מכירים את קורות נרניה, זהו כנראה מקום טוב להתחיל.

הספר מוקרא באנגלית על ידי תיאטרון הרדיו (Radio Theatre), אשר בבעלות פוקוס, והוא הופק במסגרת תיאטרון הרדיו למשפחה. כל הזכויות שמורות, מטבע הדברים, ליוצרים. הסיפור מחולק ל-13 חלקים בני כ-10 – 15 דק', ובסה"כ, אורכת ההאזנה כשעה וחצי. צירפתי את החלק הראשון, אולם תוכלו בקלות למצוא את ההמשכים בהמלצות הנלוות לסרטון.

בהקראה משולבים אפקטים מרשימים של קול ועריכה, אשר מעצימים באופן משמעותי את החוויה. כמו כן, המבטא הבריטי המצטלצל של השחקנים, הוא כנראה הדבר הכי קרוב שתוכלו להגיע בנסיבות רגילות לחוויה האותנטית של הסיפור, כפי שהוא נחווה בבריטניה.

האזנה נעימה.

(ותודה לרינת, ספרנית הכבוד על הידיעה)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.