שר הטבעות וההוביט – הלגו

דצמבר 18, 2011

לגו שר הטבעות - הספרייה הפנטסטית

האחים וורנר, קונסמר פרודקטס וקבוצת לגו חוברות יחדיו ליצירת לגו המבוסס על שר הטבעות וההוביט.

ל… לגו… לגולס (סליחה, הייתי מוכרח)

אם לומר את האמת, מפתיע שזה בא רק עכשיו – שר הטבעות וההוביט עומדים להפוך למשחק לגו. במהלך השנים מאז צאת הסרטים, הופיעו כל מיני יצירות לגו של חובבי טולקין, אולם כעת קבוצת לגו זכתה בזכויות הבלעדיות לפתח חבילות משחק המבוססות על המותגים, שר הטבעות וההוביט. ההסכם הרב-שנתי מעניק ללגו גישה לכל הדמויות, האתרים והסיפורים של המיזם של פיטר ג'קסון, בעבר ובעתיד.

סטים להרכבה של לגו שר הטבעות מתוכננים להשקה בתחילת יוני 2012 בארה"ב, ואילו סטים של ההוביט מתוכננים לצאת מאוחר יותר באותה השנה. לדברי קארן מק'טיר, נציגת שיווק המוצרים של וורנר, "רק חברת לגו, עם מומחיותה בתחום ההרכבה, מסוגלת לעשות צדק לעולם העשיר ומלא-הדמיון של שר הטבעות ושל שני סרטי ההוביט. הסרטים מעניקים חיים לעולמות ולדמויות המופלאים ואנו נלהבים להביא למעריצים מוצרים המעניקים חווית משחק מלאת דמיון הולמת ".

חבילות המשחק של שר הטבעות צפויות לעבד לעיצוב הלגו המוכר אתרים אפיים, סצנות ודמויות מן הארץ התיכונה, כפי שהוצגו בשלושת הסרטים – אחוות הטבעת, שני המגדלים ושובו של המלך. לקראת סוף 2012, לגו ההוביט יעניק לחובבים מכל הגילאים הזדמנות לבנות ולשחק בסיפור ובדמויות החדשים לכבוד צאת סרט ההוביט הראשון.

אם ניקח בחשבון את עלותן של חבילות המשחק הקודמות של לגו, סביר להניח שעלותן תהיה גבוהה למדי, מה שיקשה על רכישתן כצעצוע לכל דבר ועניין. עם זאת, אין ספק שלגו-פרודו נראה מתוק להפליא ושחובבות וחובבי לגולס יפה-התואר לא ירצו להחמיץ את ההזדמנות להציבו על המדף… רק עד שהילדים יגדלו מספיק בשביל לשחק בהם, כמובן…

בקרו באתר לגו לקריאת הידיעה המלאה באנגלית

ספרו לי, איזו דמות/סצנה/אתר הכי הייתם/ן רוצים לראות בלגו (אם לא הייתם אנשים בוגרים שלא מתעניינים בצעצועים, כמובן)?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.