הנזל וגרטל: ציידי המכשפות

דצמבר 5, 2011

הנזל וגרטל: ציידי המכשפות - עמי ותמי - הספרייה הפנטסטית
ובפינתנו "אין מעשייה שבטוחה מפני הוליווד", גם הנזל וגרטל מקבלים מתיחת פנים, באדיבות אולפני פרמאונט.

הנזל וגרטל: ציידי המכשפות מוגדר כקומדיית אימה, פעולה והרפתקאות. כמובן. שהרי, אם שלגייה יכולה להיות שר הטבעות, הרי מדוע שעמי ותמי לא יוכלו להיות צמד גיבורי פעולה… אימה… הרפתקאות… שכזה. הסרט, בבימויו של טומי ווירקולה, מצולם בגרמניה ויוקרן בתלת-ממד. צפויים לככב בו ג'רמי רנר וגמה ארטרטון, בתפקידים הראשיים, וכן פיטר סטורמר הידוע בתפקידי הנבל שלו והשחקנית הנורבגית אינגריד בולסו ברדל.

עלילת הסרט שבה אל האח והאחות מן המעשייה של האחים גרים כאשר הם כבר בוגרים, ולאחר שהפכו את צייד המכשפות למקצוע רווחי ולמומחיות אישית. מאז אותה תקרית עם בית הממתקים, הם צברו לעצמם מוניטין של מומחים באיתור ובהרג מכשפות. עם זאת, שניהם מצולקים בעקבות החוויה, כאשר גרטל עדיין סובלת מסיוטים והנזל סוכרתי בעקבות הדיאטה הכפויה שנאלץ לצרוך בזמן שהייתו בשבי המכשפה (באמת?)

הנזל וגרטל נקראים לטפל בבעיה "מכשפתית" בעיירה בשם אוגוסברג, בה מספר ילדים נעלמו והשריף תאב הכוח (סטורמר) מעלה על המוקד חשודים וחשודות על ימין ועל שמאל, מבלי לטרוח לברר שמה הם חפי מפשע. לכן, ראש העיירה מגייס את צמד האחים. כאשר הם מגיעים למקום, הם מגלים שהזמן קצר והמלאכה מרובה, שכן נראה כי זריחת "ירח הדם" מסמלת לילה מקודש למכשפות, ולאחים יש רק יומיים בטרם המכשפה רבת העוצמה מיוריאל (פמקה ג'נסן, ככל הנראה) תשתמש במעמד כדי להקריב מספר ילדים למטרותיה האפלות.

מקור הידיעה באתר סקרין רנט

בכורה עולמית: 02.03.2012
בכורה בארץ: 21.02.2013

(09.01.2012) עדכון עריכה: פרמאונט דחו את בכורת הסרט ל-11.01.2013.

 

(30.10.2012) עדכון עריכה לעדכון העריכה: בכורת הסרט נדחתה שוב, הפעם ל-25.03.2013


לאחר תקופה ארוכה של דממה, במהלכה רבו הספקולציות בנוגע למצב הפרויקט, יצאו היום פרמאונט בהכרזה רשמית על דחיית יציאת הסרט לאקרנים, כדי לשפר את מיצובו בשוק הבינלאומי (כלומר, מחוץ לארה"ב). ג'רמי רנר, או הנזל אם תרצו, צפוי לככב במספר פרויקטים מובילים במהלך 2012, דבר שיאפשר להנזל וגרטל לרכוב על הגל, כאשר שמו של רנר יהיה יותר מוכר לקהל הצופים בעולם. בינינו, אם ההפקה חשה צורך בתרגיל מסוג זה, זה לא מבטיח רבות לגבי אמונת היוצרים בתוצר שהיה אמור לצאת להקרנה מסחרית בעוד פחות מחודשיים. סביר להניח כי מאחורי מכבסת המילים מסתתרות בעיות נוספות, אשר גרמו לרכבת הזאת לעצור ולהיכנס להקפאה עד ינואר 2013 (ואולי עד בכלל).

האתר הרשמי של הנזל וגרטל: ציידי המכשפות

אז, מה דעתכם/ן? האם הסרט יהיה אגדה או יסיים כמו צ'יזבט?

בינתיים אין קדימון, אבל היי, בדקה 12 רואים פה איך מצלמים שרפת מכשפה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.