ארץ לעולם-לא

דצמבר 5, 2011

ארץ לעולם לא - סדרת טלוויזיה - הספרייה הפנטסטית
בואו לראות איך הכול התחיל בארץ לעולם-לא (Neverland) מיני סדרה בשני פרקים של ערוץ SKY.

כעקרון, כל מי שגולש בספרייה מספיק, יודע כמה נמאס לי מעיבודים כאילו-מקוריים, וכמה אני סקפטי לגבי כל ההבטחות המגיעות עם העיבודים הללו. אבל דווקא למיני הסדרה, ארץ לעולם לא, אני מצפה בהנאה. ערוץ Sky Movies רכש לעצמו בשנים האחרונות שם לא רע בכלל בזכות הפקות הסרטים שלו, לרבות אלו המבוססים על ספריו של טרי פראצ'ט, הוגפאד'ר וצבע הכשף. לכבוד עונת החגים צפוי הערוץ לשדר עיבוד לסיפור הילדים האהוב, פיטר פן, מאת המחבר הסקוטי, ג'ימס מת'יו בארי. העיבוד נקרא נוורלנד (ארץ לעולם-לא), והוא מגיע במתכונת של מיני סדרה בשני פרקים. שני הקדימונים המובאים כאן נראים, לדעתי, מבטיחים.

ארץ לעולם-לא מחזירה את הצופים אל אחת מן התעלומות שהעסיקו יוצרים וחובבים רבים בנוגע לסיפורו של ג'יימס מת'יו בארי – כיצד הפך פיטר לילד שאינו גדל לעולם, ומה עשה בארץ לעולם-לא עד להגעתם של ילדי משפחת דארלינג? יוצרי הסדרה מבטיחים הרפתקה פנטסטית ומרתקת לכל המשפחה, בכיכובם של ריס איפנס, אנה פריאל, צ'ארלס דאנס, בוב הוסקינס (אשר שב אל תפקידו כסמי), וכן עם צ'ארלי רו בתפקיד פיטר וקיירה נייטלי בתור קולה של הפייה טינקרבל.

שידור בכורה: יום ו' 09.12.2011 ויום ו' 16.12.2011
בקרו באתר המיני-סדרה

קדימון 1

קדימון 2

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.