משחקי הרעב

דצמבר 1, 2011

משחקי הרעב - הספרייה הפנטסטית
הסרט של משחקי הרעב, המבוסס על סדרת הספרים של סוזן קולינס כבר מזמן לא סוד, ואפילו קדימון כבר יש. למעשה, בזמן המטורף בו אנו חיים, די היה בבאז שליווה את הפקת הסרט הראשון, כדי לשלוח את האנשים שמאחורי הקלעים להתחיל ולגלגל כבר את העניינים לקראת סרט ההמשך, משחקי הרעב – התלקחות. עם זאת, לא הייתי ממליץ לחובבי הסדרה לפתוח עדיין את בקבוקי השמפניה, מכיוון שעתידו של סרט ההמשך יוכרע ודאי לפי ביצועיו של הסרט הראשון, כשיגיע לבתי הקולנוע במרץ.

חובבי פסי הקול יתעניינו ודאי לדעת כי על פסקול הסרט מופקד דני אלפמן, המלחין האגדי, אשר ידוע בעיקר בשל עבודתו בסרטים של טים ברטון, כולל הסיוט שלפני חג המולד, חתונת רפאים, באטמן, אליס בארץ הפלאות ואחרים.

תקציר עלילת הספר (כי באתר הסרט, משום מה אין תקציר)
ניצחון יביא עושר ותהילה. הפסד יביא מוות בטוח. קטניס בת השש-עשרה אוהבת לבלות את ימי האביב ביער האסור שמחוץ למחוז שתים-עשרה ולחצפות בטבע המתעורר לחיים. אבל במדינת פאנם האביב מסמל גם מוות. זאת העונה שבה נערכים משחקי הרעב – קרב הישרדות בין עשרים וארבעה נערים ונערות המועבר ברחבי המדינה בשידור חיי. כשקטניס הופכת לנציגת המחוז שלה ונשלחת לזירה, היא יודעת שבמשחק הזה יש רק מנצח אחד, והוא היחיד שיישאר בחיים. האם זו תהיה היא, הציידת המנוסה שעושה הכול כדי להישאר אנושית בעולם לא אנושי? ואולי יהיה זה פטה, חברה למחוז, שחייה של קטניס חשובים לו לפחות כמו חייו שלו?
מקור: http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=51515&perur=4

בכורה עולמית: 23.03.2012
בכורה בארץ: 22.03.2012

בקרו באתר הסרט
בקרו באתר האינטראקטיבי של הסרט
בקרו בעמוד הקהילה הרשמי של משחקי הרעב בפייסבוק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.