הסיפור של ויקטור קרלוך

נובמבר 24, 2011

הסיפור של ויקטור קרלוך - אנימציית בובות - הספרייה הפנטסטית
מאז הטלטאביז, לא נראו בובות כה מטרידות על המסך. אני לא יודע איך או מתי תוכלו לראות את הסרט הקצר הזה, אבל אם אתם חובבי מסתורין והאימה הוויקטוריאנית, כנראה שמדובר בחובה!

הסיפור של ויקטור קרלוך, הוא סיפור רוחות ויקטוריאני המועבר הן כסרט והן כמופע חי (בתיאטראות נבחרים שאינם בארץ). הוא מופק על ידי חברת Heather Hanson's Handmade Puppet Dreams Films בשיתוף עם קרן ג'ים הנסון (סיוט ברחוב סומסום, אם תרצו).

הסרט עושה שימוש בבובות בסגנון בונרקו (bunraku) בגובה 30 אינטש, בצללים ובאפקטים מסורתיים של צילום, כמו גם באפקטים דיגיטליים ליצירת אווירה. התוצאה היא מעשייה גותית במראה גותי מופלא, המסופרת על ידי ויקטור קרלוך – אלכימאי, צייד רוחות ומלומד אשר הקדיש את חייו לחקר העל-טבעי.

בתחילה, תוכנן הפרויקט כתסכית מיוחד במינו, עבור נוער עיוור בארה"ב. קבוצות תלמידים עיוורים האזינו לסיפור בחדר מיוחד שצוייד במערכת סראונד, מכונות להפקת ריח ומכונות ערפול שהופעלו בנקודות שונות בעלילה. הרעיון להסב את הסיפור של ויקטור קרלוך לסרט נולד ב-2009, ועכשיו הקדימון שלו מוצג לפניכם.

אגב, המוח היצירתי שהגה את הפרויקט, קווין מקטורק, אחראי גם על האפקטים בסרטים כגון ראיון עם הערפד וסרטו של מרטין סקורסזה, הוגו, שצריך להגיע בקרוב למסכים בישראל.

בקרו באתר הפרויקט

The Narrative of Victor Karloch [Official Trailer] from Kevin McTurk on Vimeo.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.