מועדון הקריאה בנובמבר 2011

נובמבר 10, 2011

בשורות טובות - טרי פראצ'ט וניל גיימן - מועדוני קריאה - הספרייה הפנטסטית
מועדון הקריאה של האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה יקיים בחודש נובמבר מפגשים אשר ידונו בספרם של טרי פראצ'ט וניל גיימן, בשורות טובות (אופוס 2006).

מגב הספר
בהתאם לנבואותיה הנחמדות והמדויקות של אגנס גאטר – המדריך האמין היחיד בעולם בנוגע לעתיד, יגיע סוף העולם ביום שבת. יום שבת הבא, ליתר דיוק.
פירוש הדבר הוא שיום הדין יתרחש בערב שבת. הים יהפוך לאש, מהשמיים ירד גשם של דגים, הירח יהפוך לדם וצבאות השמיים והשאול יסגרו עניין אחת ולתמיד.
וזוהי בעיה של ממש לקרולי, מלאך החבלה הנגיש ביותר של השאול, נחש לשעבר, וידידו הוותיק, אזירפאל, מלאך אמיתי ובעל חנות ספרים בלונדון.
הם אוהבים את החיים כאן למטה (או, במקרה של קרולי, כאל למעלה). כך שאין להם ברירה אלא לעצור את ארבעת אופנועני האפוקליפסה, להביס את צבאות ציידי המכשפות, ובדרך כלשהי למנוע מהכול להתרחש.
מעל הכול (או במקרה של אזירפאל, מתחת לכול), עליהם למצוא ולהרוג את אנטיכריסטוס, שהוא, כרגע, היצור החזק ביותר עלי אדמות.
וזה באמת חבל.
כיוון שהוא בן אחת עשרה, אוהב את הכלב שלו (למרות שמתחת לכל השיער מדובר בכלב דם מהגיהינום), דואג לסביבה, ולמעשה, סוג של ילד שכל אחד היה גאה בו לו היה בנו.
הוא גם בלתי פגיע לחלוטין וילד נחמד.
ואם כל זה לא מספיק, יום ראשון ממתין להם גם הוא…

מועדון הקריאה בתל-אביב יתקיים ביום חמישי, 24.11, בשעה 19:30 בבית הקפה "קפה קפה" ברחוב אבן גבירול 38 (המקום כשר). מנחה: איתמר אולפינר.

מועדון הקריאה בבאר-שבע יתקיים ביום ראשון, 27.11, בשעה 20:00, באוניברסיטת בן-גוריון, בניין 54, חדר 207 (חדר הסמינרים של בניין פיזיקה, סמוך למרכז הספורט ולגשר המוביל לתחנת הרכבת). מנחה: אור רוט.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, מומלץ להירשם מראש דרך הדואל של המנחה. כמו כן רצוי להביא למפגש עותק של הספר. הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום, בחברות באגודה, או בהגעה למפגשים נוספים.

מועדון חודש דצמבר יעסוק בספר פנדמוניום של דריל גרגורי. מפגשי מועדון זה יתפרסמו בהמשך באתר האגודה. המעוניינים להנחות מועדוני קריאה בכל רחבי הארץ מוזמנים לפנות בדואל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.