יום הולדת ליעל פורמן

אוקטובר 7, 2011

ילדי בית הזכוכית - ספרות ילדים ונוער - הספרייה הפנטסטית
יעל פורמן (1973 – ) היא סופרת פנטסיה ומדע בדיוני ישראלית. סיפוריה התפרסמו בכתבי עת ובאסופות סיפורים, ביניהם "בלי פאניקה", "חלומות באספמיה", אתר ISF, אסופת הסיפורים השנתית של האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה ועוד. כמו כן, זכו סיפוריה בתחרויות סיפורים, היו מועמדים לפרסים ספרותיים ז'אנריים, וחלקם אף עובדו לתסכיתים מקוריים בעברית.

רבים מסיפוריה של פורמן מאופיינים בשילוב אלמנטים של מדע בדיוני ופנטזיה בתרבות הישראלית העכשווית.
בין סיפוריה הבולטים שראו אור בשנים האחרונות: "גונזזו: מילים קדושות" (2011), "אבן ביד היוצר" (2010), "והכל אמת לאמיתה" (2009), "גרטרוד בישלה דייסה" (2009) ועוד רבים נוספים (רשימה מלאה באתר הרשמי של המחברת).

ספרה הראשון, ילדי בית הזכוכית, הוא ספר לבני הנעורים וראה אור במרץ 2011 בהוצאת מודן. הוא מבוסס על סיפורה "קירות ריקים", אשר זכה במקום הראשון בתחרות סיפורי "סוף העולם" בשנת 2009. הספר מגולל את סיפורה של ילדה אשר מתגוררת בבית ייחודי, בו דרים לצד משפחתה האנושית, משפחה של בני מים.

ביוגרפיה
יעל פורמן היא טבעונית מוצהרת ופעילה למען זכויות בעלי חיים. בנוסף לכתיבה, היא ידועה גם כמוסיקאית ועובדת כמתכנתת ווב. היא מתגוררת במרכז הארץ עם בן זוגה ושני חתולים. היא גם לא סובלת עגבניות.

בקרו באתר הרשמי של המחברת

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.