מהרמיוני אל היפה והחיה

יולי 20, 2011

דל טורו ואמה ווטסון - היפה והחיה - הספרייה הפנטסטית
לפי אתר coming soon, אמה ווטסון, הלא היא הרמיוני מסדרת סרטי הארי פוטר, עומדת לעבור מייקאובר תדמיתי. מדמותה של הילדה החנונית הולכת ווטסון לככב בהפקה מחודשת של המעשייה, היפה והחיה. המעשייה זכתה לאינספור עיבודים. האחרון שבהם, ביסטלי, שיצא רק השנה, נראה כה נוראי שאפילו לא הצלחתי להביא את עצמי לדווח עליו. באופן לא מפתיע, הוא גם ספג חבטות מן הביקורות וצלל בקופות באופן שלא היה מבייש רואי חשבון בסרטי מאפיה.

נראה שהפקת העיבוד המחודש נחושה להצליח. לא פחות מעניינת מבחירת הכוכבנית הצעירה, הישר ממיזם ששווה מליארדים, היא מעורבותו של גיירמו דל טורו בהפקה. אני נוטה להטיל בכך שדל טורו אכן יתגייס לפרויקט, אבל גם אם לא, הרי שעצם הבחירה בו יש בה מן האמירה לגבי הכיוון המיועד לעיבוד הנוסף של הסיפור הקלאסי. האם הפקה זו תצליח להיות היפה לעומת ביסטלי האיום? אני מניח שנגלה עם הזמן. בינתיים, הרגישו חופשי להביע את דעתכם/ן כאן.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.