הפיראטים!

יולי 14, 2011

הפיראטים! - וולאס וגרומיט - הספרייה הפנטסטית
ג'וני דפ, פנה דרך לדבר האמיתי – פיראטים מפלסטלינה! אם לא יגיע סוף העולם קודם, צפוי להגיע במרץ 2012 סרט אנימציית סטופ-מושן מרהיב בסגנון וואלס וגרומיט. הקדימון נראה מבטיח ומבדר להפליא.

 

תקציר העלילה (מתורגם באופן חופשי מאתר הסרט):

בסרט הפיראטים! יו גרנט מככב בתפקיד הראשון שלו בסרט אנימציה, בתור הקפטן הפיראט והמזוקן להפליא – אדם בעל מוטיבציה חסרת גבולות, גם אם פחות הצלחה בהטלת מורא על פני הימים. עם צוות חלכאים ונדכאים לצידו (מרטין פרימן, בנדון גליסון, ראסל טובי ואשלי ג'נסן), וכנגד כל הסיכויים, לקפטן חלום אחד: לגבור על יריביו המרים, בלאמי השחור (ג'רמי פיבן) וקאטלס ליז (סאלמה הייק – שמראה לפנלופה קרוז איך עושים זאת) במרוץ אחר פרס "פיראט השנה" הנחשק. זוהי משימה שתיקח את גיבורינו מן החופים האקזוטיים של אי הדם אל ערפילי רחובותיה של לונדון הוויקטוריאנית. בדרך ייאלצו להילחם עם מלכה שטנית (אימלדה סטאנטן) ולחבור למדען מאוהב (דיויד טנאנט). אך לעולם לא תסור מעיניהם משאת נפשו של כל פיראט: ההרפתקה!

 

בכורה עולמית: 27.04.2012

בכורה בארץ: 09.08.2012

לביקור באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.