שיר של אש ושל קרח – הספר ה-5

יולי 7, 2011

ריקוד עם דרקונים - שיר של אש ושל קרח - משחקי הכס - ספר חמישי
ריקוד עם דרקונים (A Dance with Dragons), הספר ה-5 בסדרת שיר של אש ושל קרח, סדרת ספרי הפנטסיה המדוברת של ג'ורג' ר.ר. מרטין עומד להגיע אל מדפי חנויות הספרים ברחבי העולם בעוד חמישה ימים, ב-12.07.2011.

פחות משלושה חודשים חלפו מאז שעלתה לאוויר הסדרה משחקי הכס של HBO, ובינתיים נראה כי הפופולאריות שלה רק הולכת וגוברת. למעשה, כבר לאחר הקרנת הפרק הראשון הודיעה הרשת כי בכוונתה להמשיך את הסדרה לעונה שנייה. מבחינה זו, לא יכול היה הספר המצופה של מרטין לצאת בזמן יותר טוב.

כיאה לכל המשכון בסדרת ספרים מפורסמת, מסתבר, גם יציאתו של ריקוד עם דרקונים מלווה בשערורייה קטנה. מסתבר שאמזון גרמניה החליטה לפעול לפי לו"ז משלה ולהקדים את מועד שליחת הספרים. כך, 180 מזמינים בקירוב זכו לקבל לידיהם את הספר לו חיכו מעריציו של מרטין כבר שנים מספר ימים לפני כולם.

ב-"לא בלוג" של מרטין, פרסם המחבר הודעה ובה כתב: "אני לא מרוצה מזה. המוציאים לאור שלי נזעמים. אם נמצא מי אחראי, נתקע את ראשו על יתד". כמה מן המזמינים המאושרים שזכו מן ההפקר, מסתבר, לא הצליחו להתאפק והפיצו שמועות לגבי תוכן הסיפור ברחבי הרשת. "מרבית ה-180 שומרים על דממה, כמובן, אבל בכל קבוצה יש גם כמה זבלים, והם אלה שלא יכולים לשמור את הפה סגור", הוסיף.
ולכן, אם אתם רוצים לגלות מה צפוי, כל שעליכם לעשות הוא לחפש (ולקוות שלא תיפלו על מתחזה). מצד שני, אם אתם רוצים לחכות עד שיופץ הספר באנגלית בארץ, או אם אינכם קוראים אנגלית ורוצים לחכות לתרגום, ייתכן שכדאי לכם לגלוש מ-אוד בזהירות בתקופה הקרובה.

מתרגשים? מצפות בכיליון עיניים? מה, יש ספר כזה? ספרו לספרן!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.