שיר של אש ושל קרח: משחקי הכס

ינואר 23, 2011

משחקי הכס - Game of Thrones - פנטסיה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

החורף מגיע באביב…

 

Game of Thrones (משחקי הכס, בעברית) הינה סדרה חדשה של רשת HBO, אשר נמצאת כרגע בשלבי הפקה מתקדמים ביותר, ומתוכננת להגיע למסכים ב-17 באפריל שון בין - משחקי הכס - סדרת הטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית2011. הסדרה מבוססת על סדרת ספרי הפנטסיה המצליחה של הסופר ג'ורג' .ר.ר. מרטין, שיר של אש ושל קרח. סדרת הספרים תכלול, ככל הנראה, שבעה כרכים בסך הכול, מתוכם ראו אור עד כה ארבעה. סדרת הטלוויזיה מעוררת עניין רב בקרב חובבי הספרים כבר מזה מספר חודשים, בשל ההשקעה העצומה בהפקתה ובשל קאסט השחקנים המרשים, אשר כולל דמויות מוכרות, כגון שון בין (בורומיר בשר הטבעות) ולנה הדי (האחים גרים, 300).

התקציר מאתר HBO:

הקיץ נמשך על פני עשורים. החורף יכול להימשך דור. והמאבק על כס הברזל החל. הוא ישתרע מן הדרום, בו החום מוליד מזימות, תאוות וקנוניות; אל אדמות המזרח הנרחבות והפראיות; משחקי הכס - Game of Thrones - פנטסיה בטלוויזיה - הספרייה הפנטסטיתכל הדרך אל הצפון הקפוא, שם חומת קרח אדירה מגנה על הממלכה מפני כוחות האופל השוכנים מצדה השני. מלכים ומלכות, אבירים ופורעי חוק, שקרנים, אדונים ואנשים ישרים. . . כולם ישחקו במשחקי הכס.

העיבוד לטלוויזיה של סדרת הספרים רבי-המכר של ג'ורג' ר.ר. מרטין, מגולל את סיפור המאבק עקוב הדם על כס המלוכה של המלך רוברט באראתיאון (מרק אדי), אשר שולט על ממלכת ווסטרוז בעזרת יד ימינו, הלורד אדארד סטארק (שון בין). מאחורי חומות הטירה מתבשלת קנוניה בצורת ניסיונות רצח, מגעים אסורים – והסיפור האפל מאחורי בנו הממזר של סטארק, ג'ון סנו (קית הרינגטון).

צפו באחד מקדימוני הסדרה:

פרטים נוספים:

במהלך החודשים הקרובים, עד לפרק הבכורה, תוכלו להתעדכן בהתפתחויות, כאן בספרייה. כמו כן, תוכלו לעזור ולעדכן את הספרן בחדשות שעשויות לעניין חובבי פנטסיה בכלל ואת חובבי ספריו של ג'ורג' מרטין בפרט. הרגישו חופשי. אם אינכם נרתעים מאנגלית, כדאי לכם לבקר גם באתרים אלו, שיעזרו לכם להעביר את הזמן עד לאמצע אפריל:

לפרטים נוספים על הסדרה, גלשו לאתר הבית של משחקי הכס ב-HBO.

עוד פרטים ועדכונים, ניתן למצוא בבלוג ההפקה המושקע המספר על חוויות מאחורי הקלעים של משחקי הכס.

כמו כן, תוכלו לעקוב אחר הבלוג הער של ג'ורג' .ר.ר. מרטין, מחבר הספרים.

 

 

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.