פסקול המבוך של פאן

ינואר 21, 2011

פסקול המבוך של פאן - מדור מוסיקה - הספרייה הפנטסטית

פסקול הסרט המבוך של פאן, כמו הסרט עצמו, הוא מלאכת מחשבת של קסם ואפלוליות. בזמן יציאתו לאקרנים, הפתיע הסרט רבים בעוצמתו ובמידת האפילה ואפילו האימה שהכיל. צופים לא מעטים ציפו לסרט ילדים פנטסטי, אך מצאו עצמם בסרט מסתורי ואלים, בו יצירי הקסם מקבלים תפנית והם לא רק עוזרים ומשרתים את הגיבורה, אלא גם מסוכנים וטורפים במהותם. כמו כן, סיפור הסרט, אשר מתרחש בזמן מלחמת האזרחים בספרד, כולל סצינות רבות של אימה מסוג אחר – אימת המלחמה. השילוב הזה שבין פנטסיה וקסם מחד, ומורבידיות ופחד מאידך, הופך את פסקול הסרט, שהולחן על ידי חווייר נברטי (Javier Navarrete) לחוויה מצמררת ומהנה כאחד.

בצעד יחסית יוצא דופן בעולם השיווק הקולנועי, מציע האתר הרשמי של הסרט אפשרות להאזין למלוא הפסקול. כל שעליכם לעשות הוא לגלוש לאתר הרשמי של המבוך של פאן, ולבחור בתמונה הימנית התחתונה, התמונה של הפאון, המופיעה בעמוד הראשי. תפריט הנעימות ייפתח בחלון פלאש. ככלל, לכל המעוניין לקבל הצצה מרתקת לתהליך הפקת הסרט ולעולמו של גיירמו דל טורו, הבמאי, מומלץ לשוטט באתר, להביט בגלריות ולהאזין לפודקסט ההפקה ולהביט במחברת הרשימות של דל טורו. האזנה נעימה.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.