ת'ור

דצמבר 20, 2010

תור - סרטי קומיקס - הספרייה הפנטסטית

אוקי, הסרט החדש של מרוול נמצא על הגבול שבין סרט גיבורי על מבוסס קומיקס רגיל ובין סרט שניתן להגדיר כסרט פנטסיה. גיבור הסרט, ת'ור, הוא אומנם אל הרעם במיתולוגיה הנורדית, אשר היוותה השראה לאינספור יצירות פנטסיה, אבל הסרט הינו עיבוד קולנועי המבוסס על דמות הקומיקס של מרוול שסיפורה, מטבע הדברים, שונה מזה של הדמות המקורית. הסרט הינו שיתוף פעולה בין אולפני פרמאונט וחברת מרוול, המבטיחים כי מדובר בהרפתקה אפית. נראה.

עלילת הסרט:

עלילת הסרט נודדת ברחבי היקום של מרוול, מכדור הארץ בהווה ועד לממלכת אסגרד המיתית. במרכז הסיפור ניצב ת'ור, האל רב העוצמה (כריס המסוורת'), לוחם נועז אך שחצן, שמעשיו חסרי האחריות מציתים מחדש מלחמה נושנה. ת'ור נשלח לגלות בכדור הארץ על ידי אביו אודין (אנתוני הופקינס), ונאלץ לחיות בקרב בני האדם. במהלך הגלות ת'ור פוגש מדענית צעירה ויפת תואר בשם ג'יין פוסטר (נטלי פורטמן) אשר משפיעה עליו עמוקות ואף הופכת לאהבתו הראשונה. דווקא בזמן שהותו על כדור הארץ לומד ת'ור מה דרוש על מנת להיות גיבור אמיתי, כאשר הנבל המסוכן ביותר בעולמו שולח את הכוחות האפלים ביותר של אסגרד לפלוש לכדור הארץ.

בכורה עולמית: 06.05.2010

בכורה בארץ: 06.05.2010

לביקור באתר הסרט

 

 

 

 



ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.