ההוביט יוצא לדרך?

אוקטובר 18, 2010

סרט ההוביט יוצא לדרך - חדשות מהסרטים - הספרייה הפנטסטית
"…The road goes ever on and on"
שר לעצמו בילבו בשיר שהמציא לעצמו. אתה יוצא מפתח דלתך, ואינך יודע להיכן תוביל אותך הדרך. כמה נכון הדבר לגבי ההפקה הקולנועית של ההוביט, אשר מתוכננת מאז ההצלחה המסחררת של טרילוגיית הסרטים המוצלחת של שר הטבעות. אז פשיטת רגל של אולפנים, הייתה לנו. סכסוכי זכויות, מחאות והתערבות של ממשלת ניו זילנד היו גם. אפילו אחד גיירמו דל טורו שהרים ידיים ופרש מהפרויקט היה. לפרקים, נראה שהסרט לעולם לא ימריא.

ובכן, אם להאמין לדיווחים, נראה כי למרות כל המכשלות, סרט ההוביט יוצא לדרך! הפרויקט קיבל אור ירוק מן האולפנים, כאשר פיטר ג'קסון שב לאייש את כיסא הבמאי, ואילו דל טורו יוסיף לפקח על חלק נכבד מן הפן החזותי של הסרט. ישנן שמועות כי התפקיד הראשי הנחשק של בילבו באגינס יימסר לשחקן מרטין פרימן, אולם לפי אתר The Hobbit Movie נאלץ פרימן לדחות את התפקיד בשל מחוייבות לתפקיד ד"ר ווטסון בהפקת ה-BBC של סדרת שרלוק הולמס,כמו כן, נמסר כי סר איאן מק'לן שב לשחק את הקוסם גנדאלף וכי אנדי סירקיס שב לגלם את דמותו של גולום.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.