אגדות מארץ ים

אוגוסט 6, 2010

אגדות מארץ ים - הספרייה הפנטסטית
אגדות מארץ ים

אגדות מארץ ים

מן האנימטורים הידועים של סטודיו ג'יבלי מגיע סרט האנימציה אגדות מארץ ים הרפתקה סוחפת, המתרחשת בעולם אגדי, מלא קסם וכישוף, וכן סיפור של מסע של כפרה וגילוי עצמי. הסרט מגולל את סיפור מסעו של הרב-מאג ספרו-הוק (בגירסה האנגלית, מדובב על ידי טימות'י דאלטון), בעודו מחפש אחר הכוח העומד מאחורי הפרעה מסתורית, שגרמה לחוסר איזון בארץ-ים – לפתע גידולים חקלאיים ובקר הולכים ומתמעטים, דרקונים שבו לפקוד את הארץ ובני האנוש עומדים על סף כיאוס. במהלך הדרך, ספרו-הוק מציל את ארן (מאט לבין), נסיך טרוד ומרדני, שברח מביתו ונרדף על ידי צל מסתורי. ארן מצטרף לרב-מאג במסעו, ובדרכם אל עבר גורלם המשותף, הם פוגשים גם את טנאר (מאריסה הארגיטיי), כוהנת לשעבר, ואת ביתה המאומצת והמעוותת, ת'רו. בעוד כוחות הקסם של ספרו-הוק הולכים ואזלים, על כל החבורה להתלכד יחדיו על מנת לגבור על קוב הנבל (וויליאם דפו) ומשרתו הייר (צ'יץ' מארין), בטרם תאוותו של קוב לזכות בחיי נצח תוביל את ארץ-ים לאבדון.

הסרט מבוסס באופן רופף על סדרת הספרים של הסופרת אורסולה לה-גווין. ביפן יצא הסרט ב-2006, אך כעת הוא יוצא בארה"ב ובדיבוב חדש לאנגלית.

בכורה עולמית: 13.08.2010

בכורה בארץ: אין פרטים

לאתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.