שנה מהאגדות

יולי 3, 2010

03/07/2010

Tangled - רפונזל - דיסני - הספרייה הפנטסטית

שנה מלאת אקשן עוברת על אוהבי פולקלור ומעשיות. היה לנו את הנסיכה והצפרדע, סרט של דיסני באנימציה הידנית האהובה. גם רובין הוד זכה למתיחת פנים מאז שנות התשעים הזכורות לטוב, בצורה של פריקוול בכיכובם של ראסל קרואו וקייט בלאנשט. היה לנו גם את שרק לנצח, הפרק המסיים בהחלט לחלוטין ולגמרי (אלא אם כן ממש ישתלם לעשות עוד אחד).

כעת, למי שעוד לא שמע, עובדים אולפני וולט דיסני על סרט אנימציה נוסף, והפעם – עיבוד מחודש למעשיית "רפונזל". המדובר בפרויקט שיושב על שולחני האולפן מזה זה זמן מה ובכל פעם נגנז עד להודעה חדשה. ובכן, נראה שכעת אולפני דיסני מצאו את הכיוון שחיפשו והפרויקט יוצא לדרך. במסגרת הכיוון החדש זכה הסרט לשם חדש, והוא הולך להקרא Tangled (מסובכת או מסובכים, בתרגום חופשי). בקרו בעמוד הסרט בספרייה, שם תוכלו לצפות בקדימון וכן לבקר באתר הסרט.

לא שבעים עדיין? יופי, כי בית היוצר של מייקל ביי (האיש שהביא לכם את סרטי הרובוטריקים הזכורים ל…) מתכנן בימים אלה להביא אל האקרנים את סיפורם של "הנזל וגרטל", הלא הם עמי ותמי. בינתיים אין יותר מדי פרטים, אבל ידוע כי מדובר בסרט עם שחקנים חיים והוא צפוי להיות בתלת-מימד. כמו כן, יש סינופסיס ופוסטר, מהם תוכלו להתרשם בעמוד הסרט בספרייה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.