רפונזל Tangled

יוני 30, 2010

Tangled - רפונזל - דיסני - הספרייה הפנטסטית

פלונטר – Tangled

לאחר שנים ארוכות בהפקה ומספר ניסיונות כושלים, העיבוד של וולט דיסני למעשייה הידועה, רפונזל, יוצא סוף כל סוף לדרך. לסרט החדש קוראים Tangled ובעברית קשורים או פלונטר. מבולבלים? סימבולי משהו בהתחשב בשמו של הסרט. בכל מקרה, כאשר צפיתי בקדימונים לסרט, הוא נקרא בשם הזוועתי "קשורים". לעומת זאת, באתר סרט, מופיע הסרט תחת השם פלונטר – מכיוון שמדובר באתר שלי, אני מרשה לעצמי להגיד שכולי תקווה שמפיצי הסרט בארץ אכן יאמצו את האפשרות השנייה.

ולתקציר הסרט:

וולט דיסני מציג את פלונטר, אחת המעשיות המבדרות ומסמרות השיער שסופרו אי פעם. כאשר השודד המבוקש ביותר, תרתי משמע, פלין ריידר (בדיבובו של זכרי לו) מסתתר במגדל מסתורי, הוא נלקח כבן-ערובה על ידי רפונזל (בדיבובה של מנדי מור), נערה מפולפלת הנעולה במגדל, עם רעמת שיער זהובה וקסומה באורך של כעשרים מטרים. החוטפת הסקרנית של פלין מחפשת את כרטיס היציאה מן המגדל בו היא כלואה מזה שנים, ועושה עסקה עם השודד השרמנטי. הצמד המפתיע יוצא למסע גדוש הרפתקאות, הכולל בין היתר, סוס שהוא גם שוטר-על, זיקית בעלת נטייה מוגזמת לגונן על רפונזל וחבורה של בריונים שוכני פאבים. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בחורף הקרוב, בתלת מימד, ומבטיח סיפור שופע הרפתקאות, רגש, הומור  ושיער – הרבה שיער.

בכורה עולמית: 24/11/2010

בכורה בארץ: 25/11/2010

לביקור באתר הסרט
האזנה לדוגמית מפסקול הסרט

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.