רובין הוד 2010

מאי 10, 2010

רובין הוד 2010 - רידלי סקוט - סרטי פנטסיה - הספרייה הפנטסטית
רובין הוד - מציג

רובין הוד 2010

ברובין הוד 2010 השחקן זוכה פרס האוסקר ראסל קרואו מגלם את רובין הוד, הדמות האגדית הידועה. המיתוס סביב דמותו של רובין הוד שרד את מבחן הזמן והצית את דמיונם של אלו אשר חולקים את רוח ההרפתקה והצדק בכל הזמנים ובכל מקום.עלילת הסרט מתרחשת באנגליה של המאה ה-13, עת רובין וחבורת פורעי החוק העליזים מתייצבים כנגד שחיטות בכפר מקומי – מאבק אשר מוביל להפיכה כנגד הכתר. תוצאותיה של הפיכה זו ישנו לנצח את מאזן הכוחות  בעולם. בין אם היה גנב או גיבור, הסרט מבקש להציג כיצד מאבקו של איש פשוט אחד הפך לסמל אלמותי של חופש ומאבק על הצדק.

במאי הסרט הוא רידלי סקוט, אשר כבר עבד עם קרואו בעבר בשובר הקופות גלדיאטור. יחדיו הם מבקרים שוב בסיפור הישן שהופיע על המסך אינספור פעמים ונעזב לנפשו מאז הגרסה בה שיחקו קווין קוסטנר ומורגן פרימן בשנות התשעים. ממבט בקדימון ובאתר הסרט, רובין הוד 2010 נראה דומה מאוד לסרטם הקודם. האם זה טוב או לא? האם החזון של רידלי סקוט יתאים לרוח המיתוס האנגלי? האם יגמור הסרט כמו ההפקה המחודשת והנכשלת של סיפור המלך ארתור? אלו כבר שאלות של טעם שימצאו מענה בקופות.

בכורה עולמית: 14.05.2010

בכורה בארץ: 13.05.2010

לביקור באתר הסרט

.

.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.