אגדת השומרים: ינשופי גאהול

מאי 10, 2010

אגדת השומרים: ינשופי גאהול

אגדת השומרים: ינשופי גאהולאגדת השומרים: ינשופי גאהול (תרגום חופשי) הינה פנטסיית הרפתקאות לכל המשפחה, מבית היוצר של זק שניידר. הסרט מבוסס על סדרת ספרי השומרים של ג'אהול, מאת קתרין לאסקי. הסרט מגולל את סיפורו של סורן, ינשוף צעיר המוקסם מסיפורי האגדה שמספר לו אביו על שומרי גאהול, חבורה של בעלי כנף לוחמים שנלחמו בקרב אדירים כדי להציל את כל המין הינשופי מטלפי "הטהורים" המרושעים.

בעוד סורן חולם להצטרף יום אחד לגיבוריו, אחיו הגדול קלוד לועג לרעיון ומשתוקק לצוד, לעוף ולגזול את חיבת אביהם מאחיו הצעיר. אך קנאתו של קלוד נושאת תוצאות הרות אסון – שני הינשופים הצעירים נופלים מביתם שעל העץ, הישר לזרועותיהם של הטהורים. כעת מוטל על סורן לבצע בריחה נועזת בעזרתם של ינשופים צעירים ואמיצים נוספים. יחדיו הם נוסקים מעל פני הים ומבעד לערפל בחיפוש אחר "העץ הגדול", ביתם של השומרים האגדיים—תקוותו היחידה של סורן להביס את הטהורים ולהציל את ממלכות הינשופים.

הסרט, בגרסתו האנגלית, מדובב בין השאר על ידי: הלן מירן, ג'פרי ראש, ג'ים סטורג'ס, הוגו וויוינג ודיוויד וונהאם.

שניידר מביים את הסרט על פי תסריט מאת אמיל סטרן וג'ון אורלוף. הסרט צפוי לעלות לאקרנים ב-24 לספטמבר, 2010. הסרט יוקרן בתלת-מימד.

לביקור באתר הסרט


ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.