התנגשות הטיטאנים – Clash of the Titans

אפריל 11, 2010

Clash of the Titans - התנגשות הטיטאנים - הספרייה הפנטסטית
התנגשות הטיטאנים – בקרוב

התנגשות הטיטאנים – Clash of the Titans

בפעם שעברה בה ראינו את סם וורת'ינגטון קשה היה לפספס זאת, משום שהנ"ל כיכב בשובר הקופות אווטאר של ג'יימס קמרון. בניגוד לבאז התקשורתי שאפף את אווטאר, הרי שהתנגשות הטיטאנים (התנגשות? זה באמת התרגום הכי טוב שמצאו?) עומד לעלות בקרוב למסכים בישראל בקול ענות חלושה. כמו כן, בניגוד לארה"ב, שם מופץ הסרט הן בצורה הרגילה והן בתלת מימד, הרי שבארץ נראה כי בחרו להפיצו בתלת מימד בלבד.

למעוניינים, אתר וואלה! ספיישל מציע כרטיסים חינם במסגרת מבצע לקראת הסרט. פרטים נוספים כאן.

עלילת הסרט (בתרגום חופשי מאתר הסרט)

בהתנגשות הטיטאנים, המאבק המכריע על השליטה מציב את בני האדם נגד המלכים ואת המלכים נגד האלים. אך המלחמה בין האלים יכולה להשמיד את העולם. פרסאוס (סם וורת'ינגטון), בן-אל שגדל בין בני האדם, מוצא עצמו חסר-אונים, כאשר אל השאול האדס (ראלף פיינס) מחסל את משפחתו.

בלי דבר נותר להפסיד, פרסאוס מתנדב להוביל משלחת מסוכנת שמטרתה להביס את האדס, בטרם יוכל הוא להפיל את זאוס (ליאם ניסן) מכסאו ולשחרר את השאול על פני האדמה. בראש קבוצת לוחמים, פרסאוס יוצא למסע רב תלאות עמוק אל תוך העולמות האסורים. במאבק נגד שדים וחיות מן הסיוטים, יוכל פרסאוס לנצח רק אם יצליח לקבל את כוחו כאל, ויקבע את גורלו בכוחות עצמו.

.

בכורה עולמית: 02.04.2010

בכורה בארץ: 15.04.2010

לביקור באתר הסרט

צפו בקדימון

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.