GameIS 2012 – כנס משחקים דיגיטליים

דצמבר 16, 2012

GameIS 2012 - כנס משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית

מפתחים? גיימריות? חובבי משחקי מחשב?– בואו ל-GameIS 2012, הכנס השנתי של תעשיית המשחקים הדיגיטליים הישראלית

משחקי ארקייד, משחקי וידיאו, משחקי קונסולה, משחקי מחשב ואפילו אפליקציות למכשירים סלולריים – משחקים דיגיטליים נהנים מפופולריות רבה בקרב חובבי הפנטסיה והמדע בדיוני. אולי זה מפני שרבים מחובבי הז'אנרים הללו הם גם האנשים שמאחורי תעשיית המשחקים הדיגיטליים. לא קשה לראות את המשיכה המניעה את הקשר הזה: עבור היוצרים והמשתמשים כאחד, משחקים מאפשרים להפיח חיים בנרטיבים ולחוות אותם בצורה אינטראקטיבית, דמיוניים ובדיוניים ככל שיהיו.

כיאה למדינת סטרטאפ, גם בארץ תעשיית המשחקים הדיגיטליים הישראלית פעילה, חיה ובועטת יותר מאי פעם. אז אם גם אתם חושבים וחולמים משחקים, או פשוט אוהבים מאוד לשחק בהם, אנו שמחים להזמינכם לכנס GameIS 2012.

מי יהיו שם?

כולם! מפתחי משחקים, מעצבים, מאפייני חווית משתמש, מעצבי סאונד, מאיירים, אנימטורים, כותבים, מפיקים, מרצים מן הארץ והעולם, אבל גם גיימרים, חובבים ושוחרי התחום וכל מי שתעשיית המשחקים הדיגיטליים מסקרנת אותו!

הכנס הוא יום חגה של התעשייה והקהילה בישראל, ומהווה מקום מצוין לפגוש את כל המי ומי, להתעדכן, להתרשם, לשוחח על כל מה שהיה בשנה החולפת ולתכנן את מה שיהיה בשנים הקרובות.

מה יהיה שם?

יום עמוס כל טוב: תערוכת משחקים, תערוכת יצירות גראפיות מתוך משחקים ישראליים, סקירות של משחקים ישראלים מהשנה החולפת, משחקי ראווה, טורניר שחקנים מקצועי, הרצאות ופאנלים מקצועיים שיועברו על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום מן הארץ ומחו"ל ועוד הרבה הפתעות. כמו כן, בסוף האירוע, יתקיים טקס פרסי משחק השנה GameIS Awards, בו יוכתרו המשחקים הטובים ביותר שיצאו בשנה החולפת.

מי עומד מאחורי הכנס?

עמותת גיים איז, עמותת תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל, המהווה ארגון גג למפתחי המשחקים בארץ ומקיימת שלל אירועים ופעילויות במהלך השנה. העמותה הוקמה על בסיס קהילת GameIs, שהתגבשה במהלך 5 השנים האחרונות במטרה לרכז את הפעילות בתחום משחקי המחשב בארץ ובקידום התעשייה המקומית. לאורך שנות פעילותה, הציבה הקהילה דגש על הפצת המודעות לתחום, ארגון מפגשיים מקצועיים וחברתיים, עזרה הדדית וגיוס חסויות ועוד, וכיום מונה כ-2,000 חברים.

אפשר פרטים?

בטח!

מתי: יום ד', 19.12.12, בין השעות 10:00 – 21:00.

איפה: בסינמטק בחולון, רחוב גולדה מאיר 6.

לבאים שפע של חניה במקום, וכן גישה נוחה בתחבורה ציבורית.

הטבה לגולשי "הספרייה הפנטסטית"

לכבוד הכנס, השנה, אנו שמחים להציע לגולשי הספרייה הפנטסטית 30% הנחה ברכישת כרטיסים לכנס. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לקופות הסינמטק בחולון, בטלפון 03-5021552, ולספק את קוד ההנחה: "הספרייה הפנטסטית" בעת הרכישה.

**ההטבה תיכנס לתוקף בבוקר ה-17.12.2012.

לפרטים נוספים על הכנס, בקרו באתר של קהילת GamesIS.

לסיקור הכנס באתר "ספרן הלילה"

לרכישת כרטיסים

הצטרפו ל-GameIS בפייסבוק.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.