Brave הפרויקט הבא מבית פיקסאר-דיסני

יוני 30, 2011

ברייב - אמיצה - פיקסאר - דיסני - הספרייה הפנטסטית
נראה שפיקסאר החליטו שהם זקוקים לאומץ על מנת להיחלץ מסדרת השיממונים הכושלים שהוציאו לאחרונה. אומנם אף אחד מסרטיהם האחרונים לא סבל אנושות בקופות, אך עדיין נראה כי האולפנים קצת מדשדשים בתחרות מול דרים וורקס, ומעריצים רבים אינם כה מרוצים ממכת ההמשכונים של אולפן האנימציה המפורסם.
התשובה לכל אלו המבקשים להספיד את פיקסאר, מגיעה בדמותו של Brave, ובעברית – אמיצה, או אומץ. סיפור סקוטי שנראה, אם לומר את האמת, לא רע בכלל, ומזכיר במעט את הדרקון הראשון שלי משנה שעברה. הפסקול של אמיצה יולחן על ידי פטריק דוייל.

עלילת הסרט (בתרגום מילולי מן האתר הרשמי)

מימי קדם סיפורים על קרבות אפיים ואגדות קסומות עברו מדור לדור על פני אזור ההרים המסתורי של סקוטלנד. "אמיצה" הנו סיפור חדש המצטרף אל מסורת זו, כאשר מרידה האמיצה (בדיבובה של קלי מקדונלד) מתעמתת עם המסורת, עם הגורל ועם המסוכנת שבחיות.
מרידה היא קשתית מיומנת וביתו המרדנית של המלך פרגוס (בדיבובו של בילי קונולי) והמלכה אלינור (בדיבובה של אמה תומפסון). נחושה בדעתה לפלס את דרכה בחיים בכוחות עצמה, מרידה קוראת תיגר על מנהג עתיק יומין המקודש לאצילי האי חמי המזג: לורד מקגופין האימתני (בדיבובו של קווין מק'קיד), לורד מקינטוש (בדיבובו של קרייג פרגוסון) ולורד דינגוול (בדיבובו של רובי קולטריין). מעשיה של מרידה משחררים בשוגג תוהו ובוהו וזעם בממלכה, וכאשר היא פונה לבקש את עזרתה של מכשפה זקנה ותימהונית (בדיבובה של ג'ולי וולטרס), היא זוכה למשאלה הרת גורל. הסכנה המתלווה לכך מכריחה את מרידה לגלות את המשמעות של אומץ אמיתי כדי להשיב את הסדר על כנו ולעצור קללה פראית בטרם יהיה מאוחר מדי.

בכורה עולמית: 22/06/2012
בכורה בארץ: 12/07/2012

לביקור באתר הסרט

אז, מה אומרים/ות, האם האומץ של פיקסאר ישתלם?

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.