ההיא עם העוגות

אפריל 28, 2011


במסגרת שיטוטי הבוקר בממלכת פייסבוק נתקלתי בקישור לדף של ההיא עם העוגות. למרות שאת ההיא ואת העוגות אני דווקא מכיר מצוין, לא ידעתי שעכשיו היא עברה למגרש של המקצוענים. מי זאת? מדובר בבחורה מוכשרת להפליא שמכינה עוגות עם קישוטים מבצק סוכר, וכמו ספרן הלילה, בעלת נטייה לדבר על עצמה בגוף שלישי (סממן ברור לגדולה). ביצירותיה של הנ"ל נתקלתי במספר ימי הולדת, ואף זכיתי בעוגה מעוצבת ביום הולדתי הקודם. בניגוד לרבים אחרים שמתיימרים לבצע עיצוב עוגות לפי כל רעיון, אבל רק מדפיסים משהו על העוגה או מציירים צורה מגושמת עם המשפך, ההיא עם העוגות באמת מפסלת עוגות! את התוצרים אתם יכולים לראות בתמונות, וזה מגניב במיוחד בגלל שרבות מן העוגות הן בעיצובים מז'אנר הפנטסיה והמדע הבדיוני.

אז אם יש לכם רעיון מגניב, גיקי ומאתגר לעוגה מעוצבת, לכל מטרה, עכשיו אפשר להפוך אותו למציאות! שימו לב, יש לבצע את ההזמנה לפחות שבוע מראש. המחיר נקבע לפי כמות ההשקעה (החל מ-200 ש"ח), והוא תלוי בפסיכיות של העיצוב–וחלק מן העוגות אכן פסיכיות במגניבותן. עוד מגניבה היא העובדה שכל חלקי העוגה אכילים! אם אתם מחפשים רעיונות, תוכלו תמיד לעקוב אחר העוגות המשגעות שמתעדכנות מדי פעם בעמוד הפייסבוק של ההיא עם העוגות.

אז… איך נראית עוגת החלומות שלכם?

עוגת בורג - סטאר טרק - ההיא עם העוגות - הספרייה הפנטסטית

עוגת דר' הו - ההיא עם העוגות - הספרייה הפנטסטיתDespicable Me Cake - ההיא עם העוגות - הספרייה הפנטסטיתההיא עם העוגות - עוגת פיטר פן - הספרייה הפנטסטית

 

 

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.