שומר הגן זקוק לעזרתכם

מאי 31, 2014

שומר הגן - סרט פנטזיה ישראלי - הספרייה הפנטסטית

"שומר הגן", סרט פנטסיה ייחודי המשלב בין צילום חי לאנימציה בתלת-ממד, זקוק לעזרתכם כדי לצאת לפועל

גל גינוסר ואריעד שיקנאג'י, צמד יוצרים צעירים, זקוקים לעזרתכם להפקת "שומר הגן", סרט פנטסיה קצר המשלב צילום חי עם אנימציה. אם יצליח הסרט, יוכל להיות קפיצת מדרגה ליצירת סרט דומה באורך מלא – הראשון מסוגו בישראל.

"שומר הגן" הוא הבייבי של גל ואריעד, עליו הם עובדים כבר שנה וחצי. במהלך זמן זה, סיימו את הצילומים החיים, אותם מימנו מכיסם הפרטי. כעת הגיע שלב הפקת האנימציה והשלב בו השניים זקוקים לעזרה. אריעד, במאי ואנימטור, עשה כבר עבודה רבה והניח את התשתית. אך כדי להוציא את הסרט אל הפועל, בזמן ובאיכות הטובים ביותר, דרושים אנשי מקצוע ומשאבים נוספים: מודליסטים, אנימטורים, אפטריסטים ועוד.

אוהבים פנטסיה? מאמינים ביצירה כחול-לבן ורוצים לראות את התחום מתפתח? זאת ההזדמנות שלכם לתרום ולעזור להפוך את "שומר הגן" מפנטסיה למציאות!

 

תקציר העלילה

רוחות של שינוי מנשבות בגן הילדים "ברקת", כאשר מגיעה גננת חדשה בשם ליזי. הגננת החדשה מוציאה את יוסי מחדר המשחקים, כעונש, לאחר שרץ על השולחנות בניסיון להגיע אל המטבח. יוסי הוא ילד חולמני חובב הרפתקאות. ביחד עם בובת האביר שלו, אלכס, הוא מחליט להציל את הגן מידיה של הגננת ולגרש אותה לתמיד.

בראשו של יוסי מתפתח עולם דמיוני, בו הוא הופך לקוסם. אליו מתלווה האביר אלכס, ושניהם רוכבים על ה"גריאופן" – שילוב של נשר ותלת אופן. צמד הגיבורים מתעופפים מעל שערי המצודה, במטרה להגיע אל המטבח, שם יוכלו לרקוח את הכישוף שיסלק את הדרקונית, ליזי, ויציל את מצודת ברקת.

יוסי, גיבור הסרט, הוא הקול החולם והלא מתפשר בתוכנו, מעין "דון קישוט", שקיים בכל אחד מאתנו. השילוב בין צילום חי ובין אנימציה ממוחשבת מפגיש את המציאות והדמיון ליצירת תוצאה מפתיעה.

 

על היוצרים

גל גינוסר הוא במאי וצלם, בוגר המכללה האקדמית ספיר. ניסיונו כולל פיתוח סדרת מתח בסיוע הרשות השנייה, וכן ביום וצילום פרויקטים עצמאיים ומסחריים שונים.

אריעד שיקנאג'י הוא במאי ואנימטור, מנוסה ביצירה בסגנונות שונים, מאנימציה קלסית ועד אנימציה  ממוחשבת בתלת ממד. בשנים האחרונות עסק ביצירת סרטי אנימציה אמנותיים ומסחריים כאחד.

 

לפרטים נוספים על הקמפיין ולתרומה, בקרו בעמוד הקמפיין ב-Headstart.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.