הקולוסוס מתעורר – פיטר לרנג'יס

פברואר 1, 2014

הקולוסוס מתעורר - שבעת הפלאים - סדרות פנטזיה לנוער - הספרייה הפנטסטית

"הקולוסוס מתעורר", הספר הראשון בסדרת הפנטסיה החדשה לנוער, "שבעת הפלאים", מאת פיטר לרנג'יס, יוצא לדרך!

אתם אולי לא מכירים אותו עדיין, אבל פיטר לרנג'יס הוא מחברם של יותר מ-160 ספרים שמכרו יותר מ-5.5 מיליון עותקים ותורגמו ליותר מ-30 שפות. לרנג'יס נחשב לאחד מסופרי הילדים והנוער המצליחים ביותר בארצות הברית. בין הספרים הרבים שכתב, גם שלושה ספרים בסדרה "39 רמזים" – שניים אותם כתב בעצמו ושלישי כתב בשיתוף פעולה עם ריק ריירדן, מחבר סדרת "פרסי ג'קסון", וסופרים נוספים.

לדברי ריירדן, עמיתו למקצוע, סדרת "שבעת הפלאים" היא "שילוב מסחרר של הרפתקה מודרנית וסודות עתיקים." בסדרה ראו אור עד היום שני ספרים: "הקולוסוס מתעורר" ו"אבודים בבבל". כעת יצא הספר הראשון בסדרה רבת-המכר בהוצאת ידיעות ספרים, בתרגומה של יעל ענבר, וגם הספר הבא כבר בדרך.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

ג'ק מקלינלי הוא ילד רגיל עם בעיה לא כל כך רגילה:

בעוד שישה חודשים הוא עתיד למות.

אחרי שהוא מתמוטט באמצע הרחוב, ג'ק מוצא את עצמו במקום מסתורי. בלי הורים, בלי טלפונים, בלי דרך לברוח. רק שומרים חמושים, כמה ילדים מוזרים ופרופסור מעורר חשד. הבלבול של ג'ק גובר כשפרופסור ביגאד מספר לו שמקורה של מחלתו הוא בתכונה גנטית שירש ג'ק מנסיך של יבשת אטלנטיס האבודה. מצד אחד, היא מעניקה לו כוח אדיר. מצד שני, כמה חבל, היא תהרוג אותו בעוד שישה חודשים.

כדי להינצל ממוות צריכים ג'ק וחבריו החדשים למצוא את שבעת רכיבי הכוח האגדיים שהחביאה מלכת אטלנטיס במקומות שונים על פני כדור הארץ. אם ייפלו שבעת רכיבי הכוח לידיים הלא נכונות, מדובר בגזר דין מוות לא רק לילדים, אלא לעולם כולו.

מוכנים? הרפתקת "שבעת הפלאים" מתחילה עכשיו!

קצת על המחבר

לרנג'יס הוא בעל תואר בביוכימיה, רץ מרתון וטיפס על הר בזמן רעידת אדמה, אם כי הריצה והטיפוס לא היו באותו היום. כיום, הוא מתגורר בניו יורק עם אשתו המוסיקאית, טינה דבארון, ושני בניהם, ניק וג'ו. בזמנו החופשי, הוא אוהב לאכול שוקולד.

האתר הרשמי של "שבעת הפלאים"

האתר הרשמי של פיטר לרנג'יס 

הקולוסוס מתעורר (The Colossus Rises)

סדרת "שבעת הפלאים" (Seven Wonders)

מאת פיטר לרנג'יס

תרגום מאנגלית: יעל ענבר

הוצאת ידיעות ספרים (2014)

342 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.