עושה שלום – קומיקס ישראלי

ינואר 24, 2014

עושה שלום - מושיק גולסט - הספרייה הפנטסטית

בואו לעזור למושיק גולסט לעשות שלום עם הרומן הגרפי "עושה שלום", המתרחש במזרח תיכון חדש באמת!

זמן לא רב אחרי שהחל מושיק גולסט, מאייר ויוצר קומיקס עצמאי, את פרויקט מימון ההמונים לפרויקט החדש שלו, הוא הצליח לכסות את מלוא סכום הגיוס. 5 ימים לפני סיומו, עומד הפרויקט על 105%. אז למה אנו מפרסמים את הפרויקט כאן? משום שאנחנו אוהבים לפרסם דברים מגניבים, והיצירה המקומית המקורית הזאת נראית מגניבה, כי אם חלקכם כמונו, אז ודאי תשמחו על הזדמנות לקחת חלק בקידום הקומיקס בישראל. חשוב לא פחות, כי אם הפרויקט יצליח לגייס עוד כ-4,000 ₪, בלבד, יוכל גולסט למסור את הקומיקס לתרגום לאנגלית, במטרה להפיצו בחו"ל. ובאמת, הגיע הזמן להביא לעולם טעימה מן היצירתיות הישראלית גם בענף הקומיקס, לא כך?

אז על מה "עושה שלום"?

"עושה שלום" הוא רומן גרפי המתרחש במזרח-תיכון עתידני, בו שורר באזורנו שלום אוטופי ונראה כי המלחמות חלפו מן העולם. אולם מתחת לפני השטח, מאחורי אותו שלום מסתתר סוד כמוס שרק מעטים יודעים מהו…

לעתים, קורה שאדם כלשהו מגלה את הסוד – ופה נכנס לתמונה גיבור הסיפור, אשר תפקידו הוא לשמור על השלום ועל הסוד. לכן, יעשה הכול, כולל הכול, על מנת לשמור על השקט.

אבל מה קורה כשהאיש ששומר על השלום מגלה בעצמו את הסוד האמתי שעומד מאחורי הכול? מי ישמור על השלום מפניו? ובכן, כדי לעזור להפוך את השלום למציאות ולגלות, אתם מוזמנים לתמוך בפרויקט.

קצת על מושיק גולסט

מושיק גולסט הוא מאייר ויוצר קומיקס, בוגר בצלאל, אשר מאייר, כיום, עבור עיתונים, ספרים, משחקים, סרטי אנימציה ופרויקטים נוספים. עד היום, פרסם גולסט 3 ספרי קומיקס בהוצאה עצמית: יומן ישראלי, קבר השייח ומרד. "עושה שלום" הוא הפרויקט השאפתני ביותר של המאייר עד כה.

לעדכונים על הפרויקט והתקדמותו, תוכלו לבקר בעמוד הפייסבוק.

לתמיכה ברומן הגרפי "עושה שלום"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.