הכוחות האפלים מכל: התעוררות

יוני 21, 2013

הכוחות האפלים מכל 2 - התעוררות - הספרייה הפנטסטית

קלואי סונדרס, הנקרומנסרית בת-העשרה, חוזרת בספר השני בטרילוגיה של קלי ארמסטרונג – "הכוחות הנוראים מכל: התעוררות"

לפני חצי שנה, סיפרנו לכם על ספר הנוער הראשון והמותח בטרילוגיה של קלי ארמסטרונג, "הכוחות האפלים מכל: זימון". כעת, אנחנו שמחים לדווח על צאת הספר השני, "הכוחות האפלים מכל: התעוררות". בספר ההמשך, קלואי סונדרס, הנקרומנסרית בת-העשרה, מגלה פרטים רבים על עברה ועל הכוחות המסתוריים שניהלו אותם מאחורי הקלעים. עם רוחות רפאים אותן היא מעירה בלי שליטה ועם ארגון סודי ומפחיד לא פחות הדולק על עקבותיה, החיים נראים כמו סיוט, אבל אם קלואי וחבריה רוצים לשרוד אותו, הגיע זמן ההתעוררות!

עלילת הספר (מגב הכריכה)

לא חייבים להיות חיים כדי להתעורר

קלואי סונדרס היא ניסוי מדעי חי – לא רק שהיא רואה רוחות, היא גם עברה שינוי גנטי בידי ארגון זדוני ששמו קבוצת אדיסון. היא נקרומנסרית בגיל ההתבגרות שכוחותיה לא בשליטה, ומשמעות הדבר שהיא יכולה להקים את המתים לא בכוונה.

עכשיו קלואי נמלטת על חייה עם שלושה מחבריה העל-טבעיים – קוסם מקסים, איש-זאב ציני מכשפה ממורמרת – והם חייבים למצוא מישהו שיוכל לעזור להם לפני שקבוצת אדיסון תלכוד אותם.

או למות.

קלי ארמסטרונג החלה לספר סיפורים עוד לפני שידעה לכתוב. אם התבקשה להגיש סיפור על בנות ובובות, הוא הציג באופן קבוע בנות אל-מתות ובובות מרושעות, לחרדתם של מוריה. כל הניסיונות לאלץ אותה לכתוב סיפורים "נורמליים" נכשלו. כיום, היא ממשיכה לסחרר מעשיות על רוחות, שדים  ואנשי זאב, בזמן שהיא נעולה בבטחה בצינוק הכתיבה במרתף ביתה. בנוסף לטרילוגיית "הכוחות האפלים מכול" פנטסיה עירונית לנוער, היא היוצרת של סדרת המתח העל-טבעית "נשות העולם האחר". היא מתגוררת באונטריו, קנדה, עם בעל, ילדים ויותר מדי חיות מחמד.

 

האתר הרשמי של קלי ארמסטרונג

התעוררות (The Awaking)
סדרת הכוחות האפלים מכל (Darkest Powers)
תרגום מאנגלית: ורד טוכטרמן
הוצאת יניב (2013) – סדרת יניב לנוער
318 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.