קולינס ובאוור ב"עיר של אפר"

מאי 13, 2013

עיר של אפר - בני הנפילים - הספרייה הפנטסטית

חובבי קסנדרה קלייר מתרגשים בימים האחרונים בשל הידיעה כי לילי קולינס וג'יימי קמפבל באוור ישובו לגלם את דמויותיהם בהמשך הצפוי לסרט "עיר של עצמות", שבעצמו צפוי להגיע לאקרנים רק בהמשך הקיץ. לפי ההוליווד ריפורטר, בפסטיבל קאן הקרוב, יוצע סרט ההמשך למכירה לחברות ההפצה, אף על פי שכלל לא ידוע כיצד הסרט הראשון יצליח בקופות.

אני לא רוצה להשוויץ, או משהו, אבל קוראי הספרייה הפנטסטית נתבשרו לגבי בשורות אלה, כבר באוגוסט שנה שעברה. בשורה התחתונה, היום, כמו בשנה שעברה, מה שיקבע את עתיד המשך הסרטים הם הביצועים של "עיר של עצמות" על המסך הגדול.

מנכ"ל חברת מיסטר סמית אנטרטיינמנט, דיוויד גארט הודיע לפני ימים ספורים כי חלק נכבד ממשתתפי הסרט הראשון צפויים לשוב בסרט ההמשך, ששמו "עיר של אפר". גם מרבית צוות ההפקה שעומד מאחורי "עיר של עצמות" צפוי לשוב, לרבות חברת קונסטנטין פילם ויוניק פיצ'ר על ההפקה, הבמאי הראלד זווארט (שביים גם את "קרטה קיד" החדש, עם ג'יידן סמית' וג'קי צ'אן). התסריטאית ג'סיקה פוסטיגו, תשוב גם היא.

למותר לציין, כי "עיר של אפר" הוא לא העיבוד היחיד הצפוי לספריה של קלייר, לאחר "עיר של עצמות". רק לא מזמן פורסם מתוכנן גם עיבוד לקולנוע של "מלאך מכני", הספר הפותח את סדרת "מכשירי התופת". סדרת "מכשירי התופת" מגוללת את קורותיהם של בני מסדר הצללים באנגליה של התקופה הוויקטוריאנית.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.