גאווה ודעה קדומה וזומבים

מאי 6, 2013

גאווה ודעה קדומה וזומבים - סרטי זומבים - הספרייה הפנטסטית
כריכת הרומן הגרפי, "גאווה ודעה קדומה וזומבים"

לילי קולינס, כוכבת "עיר של עצמות", תמשיך להתמודד עם מפלצות בסרט "גאווה ודעה קדומה וזומבים" 

לילי קולינס תככב בפרויקט המתעכב זה זמן רב, "גאווה ודעה קדומה וזומבים", בבימויו של בר סטירס. סרט המשאפ בין ספרה הידוע של ג'יין אוסטן ובין תמת הזומבים מבוסס על ספר מאת סת' גראהם סמית'. זהו לא הסרט הראשון המבוסס על ספריו של המחבר. גם ספרו "אברהם לינקולן: צייד ערפדים" (ראה אור בעברית בהוצאת אופוס) עובד לסרט עתיר תקציב, ואם לא שמעתם עליו, אולי זה בגלל שהפצתו בארץ בוטלה, ככל הנראה בעקבות ביצועיו המחפירים בחו"ל.

קולינס, כידוע, אינה זרה לז'אנר. היא שיחקה בזבלון הערפדים "המאמין" והקיץ היא צפויה לשוב בתפקיד הראשי ב"עיר של עצמות". כמו כן, היא שיחקה את שלגייה ב"מראה מראה", העיבוד ההומוריסטי של המעשייה המוכרת. היא מגיעה לתפקיד לאחר שנטלי פורטמן, סקרלט ג'והנסון ואן האת'ווי ויתרו על הכבוד. נראה שקרנה של קולינס עולה בשנים האחרונות, ולפיכך, מובן מדוע המפיקים רוצים אותה. האם קבלת התפקיד הוא צעד חכם מצדה של קולינס? לאור קבלת הפנים הצוננת של "אברהם לינקולן: צייד ערפדים", זה כבר פחות בטוח.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.