העולם הסודי – משחק רשת רב-משתתפים

דצמבר 6, 2011

העולם הסודי - משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית
העולם הסודי, משחק המחשב רב-המשתתפים החדש של פנקום, מביא את הפנטסיה האפלה אל העולם האמתי.

מה היית עושה לו היית מגלה, יום אחד, שהתעוררו בך כוחות קסם? מה היית עושה אם הכוחות הללו היו זורקים אותך אל בינות לחרכים של עולמנו, בהם אשליית המציאות נסדקת ומסתבר שכל הקנוניות ששמעת עליהן, כל האגדות האורבניות, המיתוסים וסיפורי הפולקלור הם בעצם אמת לאמיתה. כעת, עליך להסתגל לכוחותיך החדשים וללמוד כיצד להשתמש בהם, אבל קודם יהיה עליך למצוא את מקומך ולהצטרף לאחת מן האגודות הסודיות אשר מנהלות את עולמנו בחשאי, משחר ההיסטוריה. עליך לבחור בתבונה, שכן ההחלטה הזאת תשפיע על עתידך בעולם הסודי.

זהו הרעיון הכללי של The Secret World, המשחק החדש של חברת פנקום, אשר מבקש לתפוס את מקומו של World of Warcraft בתור משחק המחשב רב-המשתתפים של העשור הקרוב. כדי להטביע את חותמם בתחום ה-MMO ולקחת אותו קדימה, פנקום ביצעו כמה שינויים שאמורים לקחת את השחקנים למחוזות חדשים. ראשית, המשחק מבטיח חופש פעולה וחוויה אותנטית יותר מכל משחק שקדם לו. כך, למשל, בעולם הסודי אין דרגות, אין שלבים ואין מגבלות על אופן ההתקדמות במשחק. כמו כן, יכול כל שחקן לבחור באילו נשקים להתמחות ובאילו קסמים, כאשר הקו המנחה הוא – אם זה עובד בשבילך, לך על זה!

בנוסף, מה שמסקרן לגבי המשחק היא העובדה שהוא מתרחק מעולם ה"מבוכים ודרקונים" של World of Warcraft ומתרחש בעולם של ימינו, נוסח משחקי פנטסיה אורבנית ופנטסיה אפלה, כגון Vampire the Masquerade ודומיו (או במילים אחרות – אלפים, גמדים, נופים פסטורליים ופאתוס אאוט – קסם, מסתורין, אגודות סודיות, סמטאות אפלות וקנוניות – אין). במקום הזנים המוכרים, בוחרים השחקנים והשחקניות באחת מן האגודות הסודיות: האילומינטי, הדרקון והטמפלרים, אשר מאוחדות במלחמה נגד האפלה, אך מנהלות יריבות מרה, זו נגד זו, במרדף אחר כוח ושליטה בעולם.

במשך הזמן, עם ההתקדמות בהיררכיה של האגודה, יפתחו השחקנים כוחות חדשים, יקבלו מדים ונשקים נוספים ויגלו תעלומות וסודות. עוד יוכלו השחקנים להגיע למקומות שונים ברחבי העולם, לרבות סמטאות של ערים גדולות וידועות כגון לונדון, סאול וניו יורק, וכן לאתרים אגדיים, כגון סטון הנג', אלדורדו ושמבלה.

בינתיים, עד שהעולם הסודי יפתח את שעריו, תוכלו לבקר באתר הרשמי של המשחק, להתרשם מן התמונות והטיזרים השונים, ואפילו להיבחן כדי לראות איזו אגודה סודית הכי מתאימה עבורם.

אז, האם תיכנסו לעולם הסודי?

לא הצלחתי לבחור איזה סרטון להביא לכם, אז בחרתי שניים. באתר המשחק ישנם עוד והם מומלצים בחום. לחוויית צפייה מהנה יותר, כדאי לתת לסרטונים להיטען דקה ולהריץ אותם באיכות גבוהה.

טיזר 1


טיזר 2

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.