שלגייה והצייד

נובמבר 14, 2011

שלגייה והצייד - סרטי פנטזיה 2012 - הספרייה הפנטסטית
שלגייה והצייד, למי ששכחו, הוא אחד משני פרויקטים הוליוודיים העוסקים במעשייה האל-מותית, "שלגייה ושבעת הגמדים". כפי שדיווחתי ביולי, עיבוד זה, מבית אולפני יוניברסל, מתכנן להעניק למעשייה החביבה את הממדים האפיים של שר הטבעות, את העיצוב של אליס בארץ הפלאות ואת האפלוליות של הלבוי.

מקדימון הסרט ניתן לראות שצוות המפיקים עומד לעמוד בהבטחות אותן מסרו בקומי-קון, השנה, כלשונן. מקורות ההשראה לסרט בולטים מאוד לעין, ובייחוד ההשפעה של אליס בארץ הפלאות של ברטון, שגם בו מצאה עצמה אליס עטוית שיריון, על לא עוול בכפה. כמו כן, ניתן כבר עכשיו לשער במידה רבה של ביטחון, כי הסרט יוקרן בתלת-ממד ויבטיח לנו הזדמנות לחוות עולם קסום ומופלא (דבר שאליס האפלולי נכשל בו קשות). האם יצליח הסרט להמריא? קשה עדיין לנחש – יש הרבה דברים שעובדים לרעתו. מצד שני, לטובת הסרט יש לציין שהקדימון נראה די טוב, ושהשילוש – טים ברטון, ג'וני דפ והלנה בונהם קארטר אינו מעורב בו. סליחה מכל מי שלא יכול/ה לדעת שובע משלושת אלה, אבל לספרן הזה הספיק מהם, לפחות כשהם עובדים יחדיו.

תקציר מהאתר הרשמי של הסרט:
שלגייה והצייד הוא סרט הרפתקאות אפי, בו קירסטן סטיוארט (דמדומים) משחקת את האישה היחידה בממלכה אשר יופייה עולה על זה של המלכה המרשעת (זוכת פרס האוסקר שרליז ת'רון), אשר זוממת לחסלה. אך מה שהשליטה הרעה לא שיערה מעולם בנפשה, הוא שהעלמה הצעירה המאיימת על שלטונה אומנה באמנות המלחמה עם הצייד (כריס המסוורת', ת'ור), אשר נשלח להרוג את שלגייה. סם קלאפין (שודדי הקאריביים: זרמים זרים) מצטרף אל הקאסט בתור הנסיך אשר נשבה זה מכבר בקסם יופייה וכוחה של שלגייה.

החזון החדש ועוצר הנשימה של המעשייה הקסומה מגיע מג'ו רות', המפיק של אליס בארץ הפלאות (של ברטון), המפיק סם מרסר (החוש השישי) ובימאי הפרסומות והמעצב האמן רופרט סנדרס.

בכורה עולמית: 01.06.2012
בכורה בארץ: 31.05.2012

לביקור באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.