הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק ראשון

יוני 30, 2010

הארי פוטר ואוצרות המוות - הספרייה הפנטסטית
הארי פוטר ואוצרות המוות I

הארי פוטר ואוצרות המוות

הארי פוטר ואוצרות המוות הוא החלק השביעי והאחרון בסדרת סרטי הארי פוטר לו ציפו רבים בכל העולם. בהחלטה שעוררה שמחה מחד וביקורת רבה מאידך, החלק השביעי יחולק לשני סרטים, כאשר הראשון יצא לאקרנים בנובמבר השנה (2010) ואילו השני ביולי שנה הבאה (2011).

החלק הראשון מתחיל במקום בו הארי, רון והרמיוני יוצאים למשימתם המסוכנת לגלות ולהשמיד את סוד האלמוות של וולדמורט והמפתח להשמדתו – ההורקרוסים. לבדם, ללא הדרכתם של מוריהם או הגנתו של דמבלדור, שלושת החברים תלויים זה בזה יותר מתמיד. אך כוחות אפלים בקרבם מאיימים להפרידם זה מזה.

בינתיים, עולם הקוסמים הפך למקום מסוכן לכל מתנגדיו של שליט האופל. המלחמה ממנה חששו כולם פרצה ועושי דברו שלו וולדמורט, אוכלי המוות, משתלטים על משרד הקסמים ואפילו על הוגוורטס, ומשליטים אימה כאשר הם עוצרים את כל מתנגדיהם. אך המטרה העיקרית היא לאתר ולתפוס היא היקרה מכול לוולדמורט: הארי פוטר. הנבחר הפך לנרדף ולאוכלי המוות ניתנה הוראה ברורה: להביא את הארי לידי וולדמורט… בחיים.

תקוותו היחידה של הארי היא למצוא את ההורקרוקסים לפני שוולדמורט ימצא אותו. אך בזמן שהוא תר אחר רמזים, הוא מגלה אגדה נושנה שכמעט נשכחה מן העולם – אגדת אוצרות המוות. ואם האגדה נכונה, הרי שביכולתה להעניק לוולדמורט את הכוח האולטימטיבי אותו הוא מחפש. הארי אינו יודע כי עתידו נקבע כבר על ידי עברו, ביום הר-הגורל בו הפך "לילד שחי". לא עוד ילד, הארי פוטר הולך ומתקרב לביצוע המשימה לקראתה התכונן מן היום בו דרכה כף רגלו לראשונה בהוגוורטס: הקרב המכריע בינו ובין וולדמורט.

הארי פוטר ואוצרות המוות מבויים על ידי דיוויד ייטס, שעמד גם בראש הפקתם של של הארי פוטר ומסדר עוף החול ו-הארי פוטר והנסיך חצוי הדם. מפיק הסרט הינו דיוויד היימן, אשר הפיק את כל סרטי הארי פוטר, לצד דיוויד בארון.

עדכון: הסרט הראשון מבין השניים המתוכננים לא יוצג בתלת-מימד.

בכורה עולמית: 19/11/2010

(בכורה עולמית חלק 2: 15/07/2011)

בכורה בארץ: 18/11/2010

לביקור באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.