The Witcher – עונה 2

יולי 21, 2021

The Witcher - פוסטר הסדרה

טריילר ראשון לעונה השנייה של The Witcher, סדרת הטלוויזיה של נטפליקס, המבוססת על סדרת ספרים ומשחק מחשב

העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה האמריקאית-פולנית, The Witcher"" אמנם הוכרזה עוד בטרם עלייתה לאוויר של העונה הראשונה ל"נטפליקס", אבל רק בסוף השבוע האחרון נחשפנו לראשונה לטריילר לעונה השנייה, שתעלה לאוויר ב17 לדצמבר.

הסדרה המבוססת על ספריו של הסופר הפולני אנדז'יי ספקובסקי, עובדה למסך הקטן בשנת 2017, על ידי ענקית התוכן "נטפליקס" ויוצרת הסדרה לורן שמידט היסריך. בינתיים כבר הוכרז על סרט אנימציה – 'ספין אוף' – "המכשף: סיוטו של הזאב" (באנגלית: The Witcher: Nightmare Of The Wolf), גם הוא של שמידט-היסריך יחד עם סטודיו האנימציה "סטודיו מיר" הקוריאני ("האגדה של קורה", "וולטרון: המגן האגדי").

מסעו של הוויצ'ר בין סוגי מדיה

סרט האנימציה צפוי לצאת לפני שובה של הסדרה לעונה השנייה, וכבר נמסר שעלילתו תהיה חיונית להבנת המתרחש בעונה. באופן זה מגייס הפרנצ'ייז מדיום נוסף למסעו חוצה המסגרות. תחילה היו ספריו הפופולריים של ספקובסקי, שעל אף הצלחתם המקומית, לא ממש הצליחו להתרומם בזירה הבינלאומית. מגמה זו החלה להשתנות כשיצא משחק המחשב המצליח, שהתבסס עם הספרים. הצלחת משחק המחשב הביאה ליצירתה של סדרת הטלוויזיה בנטפליקס, ואילו הצלחת סדרת הטלוויזיה שבה וחלחלה אל הספרים של ספקובסקי. אלה תורגמו לאנגלית והעלו את הסופר הפולני על המפה.

כעת, כאמור, הצלחת הסדרה הביאה ליצירתו של סרט אנימציה, שעלילתו מתרחשת בין אירועי העונה הראשונה לשנייה. מבחינה ויזואלית, לפחות, הוא נראה נפלא, וכנראה יעזור לאוהדים להעביר את הזמן הארוך עד לצאתה של העונה השנייה.

The Witcher: Blood Origin

לא מספיק עבורכם? אז ודאי תשמחו לדעת כי בנוסף לעונה השנייה המתקרבת, צפויות סדרות ספינאוף שיכסו היבטים נוספים של העולם בבסיס הפרנצ'ייז. הראשונה מבין אלו, "The Witcher: Blood Origin" מתוכננת לגולל את סיפורו של המכשף הראשון. יכול להיות שתזהו את השחקן שאמור לגלם אותו – ג'ייסון מומואה. בטריילר, ששוחרר במקביל למסיבת עיתונאים בה אושר תאריך העלייה לאוויר של הסדרה, אנחנו רואים שוב את הנרי קוויל מגלם את דמותו האייקונית של גראלט. כמו כן, ניתן לראות אתרים המוכרים ממשחק המחשב, כמו ביתם של המכשפים וחצר האימונים בה הם מתאמנים.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.