נשות הלעולם לא (The Nevers) סדרת פנטזיה חדשה

אפריל 3, 2021

The Nevers סדרה חדשה מהיוצר זוכה פרס ה"אמי" ג'וס ווידון ("הנוקמים", "באפי ציידת הערפדים")

"נשות הלעולם לא" ("The Nevers") היא דרמת פנטזיה חדשה של רשת HBO, שנוצרה על ידי התסריטאי עטור השבחים ג'וס ווידון ("הנוקמים", "באפי ציידת הערפדים"). זוהי הסדרה הראשונה שווידון יוצר לטלוויזיה מאז שנת 2013. זוהי גם הסדרה הראשונה שהיוצר המפורסם מוציא מאז נקשר שמו במספר שערוריות, כולל התנהגות רעילה על הסט, בגידה באשתו ואף הטרדות מיניות. האם הסדרה תצליח להחזיר לווידון את מעמדו בתעשייה? כנראה שלא. למעשה, נודע כי ווידון כבר נפרד מן הפרויקט על רקע ההאשמות נגדו' עוד לפני עלייתה לאוויר של הסדרה. לפיכך, אם יש ל"נשות הלעולם-לא" עתיד, הוא ככל הנראה לא יכלול את הבמאי.

את הסדרה מובילים המועמדת לפרס ה"טוני" לורה דונלי ("זרה", "The Fall"), אוליביה וויליאמס ("מקביל", "בית הבובות"), אן סקלי ("נשים קטנות"), טום ריילי ("השדים של דה וינצ'י"), ג'יימס נורטון ("מראה שחורה", "מקמאפיה") והקומיקאי האהוב ניק פרוסט ("מת על המתים", "אישור מחלה").

תקציר עלילה

עלילת הסדרה מתרחשת באנגליה הויקטוריאנית, בשנים האחרונות של שלטונה של המלכה ויקטוריה, כאשר מגפה חדשה תוקפת את העיר לונדון – אנשים, ובעיקר נשים, שבאורח פלא מקבלים כוחות על-אנושיים. חלק מהכוחות הם כוחות טובים וחלקם – מרושעים. האנשים שקיבלו את הכוחות נהפכים בן לילה למעמד הנמוך החדש שצריך להילחם על מקומו בחברה. אך הכוחות הללו מגיעים עם אויבים חזקים בהם ייאלצו אנשי המעמד החדש להילחם, ועם משימה שעשויה לשנות את העולם.

עוד משתתפים בסדרה המועמד ל"אמי" דניס או'הר ("סיפור אימה אמריקאי"), פיפ טורנס ("הכתר", "פולדארק"), אלינור טומלינסון ("ג'ק צייד הענקים"), זאקרי מומו ("דוקטור סליפ") ואיימי מנסון ("עד עצם היום הזה").

החל מה-12.4, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.