מהלכי הזאבים – Wolfwalkers (2020)

דצמבר 25, 2020

מהלכי הזאבים - פוסטר הסרט
קרדיט תמונה: Cartoon Saloon

מהסטודיו שיצר את "סוד הקלז" ואת "שיר הים" הנפלאים מגיע סרט פנטזיה מרהיב נוסף, "מהלכי הזאבים"

אחרי הסרטים של Cartoon Saloon, סטודיו האנימציה האירי, אנחנו עוקבים כבר שנים רבות. אחרי הכול, הסטודיו הנפלא הזה הביא לנו סרטים קסומים כמו "סוד הקלז" ו"שיר הים" (זוכה פרס חד-קרן הזהב לשנת 2015, מטעם הספרייה הפנטסטית).

היום אנחנו שמחים להביא לכם את הטריילר לסרט שחיכינו לו זמן רב מבית היוצר הנ"ל – "מהלכי הזאבים" (Wolfwalkers). כמו בסרטים הקודמים, הסטודיו שואב השראה רבה מאירלנד ומן התרבות האירית בפרט והקלטית בכלל. סלוגן הסרט: Awaken Your Magic – הער את הקסם שלך, אומר את הכול. סרטי הסטודיו מפגישים את הישן והחדש, הקסום והיומיומי ליצירת סיפורים שובי לב וסרטים עם יופי עוצר נשימה. אחת מהסיבות ש-Cartoon Saloon מצליחים לעשות זאת ואחד מסודות קסמם, הוא שהם ממשיכים להשתמש באנימציה דו-ממדית קלאסית. אל תוך זאת הסטודיו מוזג את העיצובים הקלטיים האהובים על ידי רבים מכל רחבי העולם.

תקציר העלילה

בזמן של אמונות תפלות וקסם, בו זאבים נתפסים כשדים והטבע כרוע שיש להכניעו, שוליית צייד צעירה, רובין גודפלו, מגיעה לאירלנד עם אביה כדי למחוק את הלהקה האחרונה. בעודה חוקרת את האדמות האסורות שמחוץ לחומות העיר, רובין מתיידדת עם מב בעלת הרוח החופשייה, אשר חברה בשבט מסתורי, אשר לפי השמועות נושא את היכולת להפוך לזאבים בלילה. בעודן מחפשות את אמה הנעדרת של מב, רובין מגלה סוד ששואב אותה עמוק יותר אל תוך עולמם המכושף של מהלכי הזאבים ומציב אותה בסכנה להפוך בדיוק לדבר אותו על אביה הוטל להשמיד.

את הסרט מביימים תום מור ורוס סטיוארט, לפי תסריט מאת וויל קולינס (שגם כתב את התסריט עבור "שיר הים"). זהו גם שיתוף הפעולה השלישי בין תום מור, ממייסדי סטודיו Cartoon Saloon, ורוס סטיוארט.

צוות המדבבים של הסרט די אנונימי, מלבד שון בין (שר הטבעות, משחקי הכס), שמשחק את אביה של רובין, הצייד.

למרבה הצער, נראה שהסרט לא יזכה לכבוד הראוי לו, קל וחומר להכנסות הראויות לו בקופות, בעקבות משבר הקורונה והעובדה שבתי קולנוע בכל רחבי העולם סגורים, וגם במקומות בהם בתי הקולנוע פתוחים, מעטים המבקרים בהם. הדבר נכון במיוחד כיוון שאנחנו בעונת חג המולד, שהיא בטח תקופה עמוסה בשוברי קופות.

בקרו באתר הרשמי של הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.