דיוויד טננט חוזר לתפקיד דוקטור הו בסדרת תסכיתים חדשים

ספטמבר 20, 2020

דוקטור הו - יקום דאלק - הספרייה הפנטסטית

באפריל שנה הבאה דיוויד טננט ישוב לשחק את הדוקטור ה-10 בסדרת תסכיתים אפית עם צוות מלא, שמופקת על ידיBig Finish Productions ו-BBC Studios.

יקום הדאלק (Dalek Univese) מונה 9 פרקים של שעה כל אחד, בהם הדוקטור נשאב אל מחוץ לזמן ונשלח בחזרה לעידן שלפני מלחמת הזמן הגדולה. שם הוא מוצא עצמו נלחם לשרוד ביקום מלא בדאלקים, מכונואידים, מובלאנים… ודאברונים!

דיוויד טננט אמר: "זה סיפור גדול, ישן וטוב. הוא מזכיר לי קצת את סיפורי פלאש גורדון בהמשכים שהיו בטלוויזיה במהלך חופשות מבית הספר כשהייתי ילד.

לכל סיפור יש עולם משלו, אבל לכל הסדרה יש מומנטום מתמשך. נהניתי מאוד מכמה זה מגוון, הכול בתוך סיפור אחד והמוון של העולמות שאנחנו מבקרים והסביבות בהן אנו נמצאים.

ובעוד אנחנו מתקדמים באופרת החלל הזאת, כשכל הדמויות מתעוררות לחיים בצורה ברורה כל כך על ידי מגוון שחקנים נפלאים, זה היה ממש פינוק.

המפיק הבכיר דיוויד ריצ'רדסון אמר: "מהו יקום הדאלק? ובכן, זוהי העונה הראשונה באורך מלא של הרפתקאות דוקטור הו, בכיכובו של דיוויד טננט מזה למעלה מעשר שנים. זאת גם חגיגה ענקית של עבודתו ודמיונו של טרי ניישן.

הפעם אין לדוקטור טארדיס כמקלט ולא רוז או מרתה, או דונה שיעזרו לו, אבל הוא מאחד כוחות שוב עם שתי פנים מוכרות מהעבר, שני סוכנים משירותי ביטחון החלל. אניה קינגדום (ג'יין סלאבין) בגדה בדוקטור בגילגולו הרביעי – האם תוכל לפצות על כך? מארק סבן (ג'ו סימס) הוא אדם מלאכותי בעל היסטוריה מסתורית. יחדיו, השלישייה משתפת פעולה כדי לנסות ולגלות מי משך את הדוקטור אחורה בזמן. וחשוב אף יותר – איך יוכלו לעזור לו לחזור הביתה"?

לפני הסדרה יצא פרולוג מיוחד: פרוטוקול הדאלק (The Dalek Protocol), הרפתקת דוקטור הו בארבעה חלקים שמתרחשת על כוכב הלכת אקסילון, בכיכובם של טום בייקר בתור הדוקטור הרביעי, לילה (לואיס ג'יימסון) ו-K-9 (ג'ון ליסון).

יקום הדאלק יצא בשלושה כרכים שיצאו בפורמט של מהדורת אספנים בת ארבעה דיסקים, וכן תהיה זמינה להורדה עם שלוש הרפתקאות דשות לגמרי, פלוס מבחר אקסטרות "מאחורי הקלעים".

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.