הוגוורטס: מורשת – משחק מחשב חדש

ספטמבר 18, 2020

הוגוורטס: מורשת - משחקי מחשב - הספרייה הפנטסטית

משחק המחשב החדש, הוגוורטס: מורשת מזמין אתכם לחיות את ההרפתקאות שלא נכתבו בספרים

שמה של סופרת הפנטזיה, ג'יי.קיי רולינג עולה בזמן האחרון לכותרות, אך מכל הסיבות הלא נכונות. ההתבטאויות שלה נגד טרנסקסואליות עוררו (בצדק) את כעסם.ן של רבים.ות ממעריציה ומעריצותיה. כל כך חמור המצב ש"פוטר הדז" מושבעים.ות הסירו את ספריה ממדפי הספרים וארזו, או פשוט זרקו, את כל המרצ'נדייס הנלווה לפרנצ'ייז האהוב ביותר בעשרים השנים האחרונות. אם בעבר שמה של רולינג היה תו איכות, לחש קסמים שהפך כל דבר להצלחה, הרי שכיום הוכתם המוניטין קשות. זאת כנראה הסיבה שהאחים וורנר, שעומדים מאחורי המשחק החדש בעולם הקסם של רולינג יצאו ביוני בהכרזה שלסופרת המפורסמת לא הייתה כל נגיעה בתהליך יצירתו.

לשון ההודעה

האירועים בשבועות האחרונים חיזקו את הנחישות שלנו כחברה להתעמת עם נושאים חברתיים מורכבים. העמדה של האחים וורנר בנושא אינקלוסיביות מבוססת היטב, וטיפוח תרבות מגוונת ומקבלת מעולם לא הייתה חשובה יותר עבור החברה שלנו ועבור הקהל שלנו ברחבי העולם. אנחנו מעריכים מאוד את העבודה של מספרי הסיפורים שנותנים כל כך הרבה מעצמם בכך שהם חולקים את יצירותיהם עם כולנו. אנחנו מכירים באחריות שלנו לעודד אמפתיה ולתמוך בהבנה כלפי כל הקהילות וכל האנשים, במיוחד אלה שאנחנו עובדים איתם ואלה שבהם אנו נוגעים דרך התוכן שלנו.

להחרים, או לא להחרים – זו השאלה!

אף על פי שרולינג לא מוזכרת בהודעה, וכך גם השערורייה סביב התבטאויותיה, לאף אחד אין ספק לגבי מושא הדברים. מידת הדאגה של האחים וורנר, בשלב זה, משתקפת גם בסירוב להרחיב על דברים אלה ולהיכנס לפרטים נוספים.

לטענות נגד הסופרת לא עוזרת העובדה שספרה החדש, שאך זה יצא אל חנויות הספרים, עוסק בגבר סיסג'נדר, אשר מתלבש כאשה כדי לבצע סדרה של רציחות. בכך, לכאורה, מציגה רולינג את החשש שלה מפני גברים שרק מתחזים לנשים מסיבותיהם החולניות, ובכך פוגעים בביטחונן.

האם הוגוורטס המורשת יסבול בשל ההתבטאויות השנויות במחלוקת של רולינג? קשה להגיד. מצד אחד, כפי שנמסר מיצרני המשחק, לסופרת לא הייתה נגיעה ביצירתו, והוא אינו מבוסס על שום סיפור חדש פרי עטה. מצד שני, זה שהיא לא הייתה מעורבת ביצירת המשחק לא אומר שהיא לא תרוויח מהצלחתו, לאור העובדה שהוא כן מתקיים ועושה שימוש בעולם אותו יצרה.

אז על מה, בעצם, המשחק?

הוגוורטס: מורשת הוא משחק תפקידים אימרסיבי בעולם פתוח, המתרחש בעולם שהוצג לראשונה בספרי הארי פוטר. כעת, תוכלו לשלוט בעלילה ולעמוד במרכז ההרפתקה שלכם בעולם הקוסמים. צאו למסע באתרים מוכרים וחדשים, בעודכם חוקרים ומגלים חיות פלא, מבצעים התאמות בדמות שלכם, רוקחים שיקויים, לומדים לשלוט בהטלת לחשים, משדרגים כישרונות והופכים לקוסם שרציתם להיות.

במשחק תוכלו לחוות את הוגוורטס בשנות המאה ה-19 המאוחרות. הדמות שלכם היא תלמיד שמחזיק את המפתח לסוד עתיק יומין, שמאיים לקרוע את עולם הקסם לגזרים. קיבלתם מכתב קבלה מאוחר להוגוורטס, בית הספר לכישוף ולקוסמות, ובמהרה אתם מגלים שאינכם תלמידים רגילים: יש לכם יכולת לא רגילה לזהות ולשלוט בקסם עתיק. רק אתם יכולים להחליט האם תגנו על הסוד הזה לטובת הכלל, או תיכנעו לפיתוי של קסם יותר מאיים.

גלו את ההרגשה של החיים בהוגוורטס, צרו בני ברית, הילחמו בקוסמים אפלים, ובסופו של דבר, הכריעו את גורלו של עולם הקסם. המורשת שלכם היא מה שתעשו ממנה.

בקרו באתר הבית של המשחק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.