המחברת האבודה – גיוס המונים

מרץ 27, 2020

המחברת האבודה, מאת דנה פינס - איור הכריכה

זה התחיל ב"קולו של איש חי מת", זה ימשיך ב"המחברת האבודה". הספר השני של דנה פינס בסדרת "קללת המלאכים" בדרך, אבל זקוק לעזרתכם

במרכז יער מרוחק ממוקמת אחוזה ישנה ושלווה, בה שוכנת האקדמיה לאמנות. אך השלווה באקדמיה לא נשמרת למשך זמן רב. חמישה מתלמידי שנה א' נחשפים לאירועים משונים – אורות מהבהבים, דלתות נטרקות וקול מסתורי שרודף אותם. עד מהרה הם מוצאים עצמם חלק ממשהו גדול יותר – אגדה עתיקה, נבואה בת מאה שנים וקללה שרק הם יכולים לשבור.

קללת המלאכים החלה עם "קולו של איש חי מת". כעת הגיעה התור של "המחברת האבודה", הספר השני בסדרה. במה הוא עוסק? "המחברת האבודה" הוא המשך ישיר לספר הראשון. העלילה שלו מבארת את כל השאלות שנותרו ללא מענה. כעת, הכל עומד להשתנות, וכל מה שהגיבורים ידעו על עברם הולך להשתנות.

מתי אמור להגיע כל הטוב הטוב הזה?

ודאי תשמחו לדעת שהספר השני כבר כתוב ונמצא בשלבי עריכה לשונית מתקדמים! כיוון שהמימון כבר הצליח ועומד כעת על 102% אתם גם יכולים להיות בטוחים שהוא יצא ותקבלו את התמורה המלאה להשקעה שלכם. בדומה לספר הראשון, גם "המחברת האבודה" יעשה את דרכו אל חנויות הספרים, אבל אתם, בתור משקיעים, תהיו הראשונים לקבל אותו, עוד לפני צאתו לחנויות המסחריות ובמחיר מוזל!

שנייה, אז אם הספר כבר מומן, למה צריכים עוד משקיעים? מלבד זאת שהשקעה תאפשר לכם לקבל את הספר במחיר מוזל ולפני כולם, המטרה כעת היא לגייס מספיק כסף כדי לאפשר הפקה דיגיטלית של הספרים בסדרה.

על הסופרת

דנה פינס, מחברת סדרת ספרי הפנטזיה "קללת המלאכים", כותבת מאז שאני זוכרת את עצמה. כבר כשהייתה בת 3 הייתה רודפת אחרי אמה ומבקשת ממנה שתכתוב עבורה את סיפוריה. בגיל 6 החלה לכתוב בכוחות עצמה, ומאז למעשה לא הפסיקה.

כשפינס לא עמלה על הגשמת חזונה ב"קללת המלאכים", היא מסטרנטית לספרות אנגלית ומנחה סדנאות כתיבה למבוגרים ולנוער.

"עבורי, פנטזיה היא עולם האמת" פינס מספרת. "זהו עולם חדש, אלטרנטיבי, בו הקוראים מוצאים אמיתות אינדיבידואליות, למדים על עצמם ועל העולם שסביבם וחווים מסע ותהליך. הרי בתוך הבדייה חבויה לה האמת, ולעיתים קרובות, הבדייה אינה אלא דרך אחרת לבחון דרכה את החיים".

בואו להפוך את "המחברת האבודה" למציאות

ביקורת על הספר הראשון – "קללת המלאכים: קולו של איש חי מת"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.