בית הנצח של מייק מיגנולה

דצמבר 14, 2019

בית הנצח של מייק מיגנולה - סדרת פנטזיה חדשה מן היוצר של הקומיקס הלבוי
Mike Mignola/NAB/ILM

היוצר של הלבוי עובד בימים אלה על בית הנצח – אנתולוגיית סיפורים אפלים

מייק מיגנולה, היוצר הידוע של הקומיקס העל-טבעי הפופולרי הלבוי, חובר אל מקס ברקוביץ' ואל סטודיו סטארברנס אינדסטריז (Starburns Industries), היוצרים של ריק ומורטי, כדי ליצור את בית הנצח – אנתולוגיית סיפורים בהשראת פולקלור מרחבי העולם. הסדרה תעשה שימוש בסוגים שונים של צילום ואנימציה, כשכל פרק יתחיל מהבית שמעניק לסדרה את שמה, יתרכז באחד החפצים יוצאי הדופן המוצגים בו וימשיך משם למחוזות האגדה והאימה.

"בית הנצח מתקיים בין המציאות למחוזות האימה ושואף להעניק לצופים את תמצית התחושה של מעשייה עתיקה, המסופרת ליד האח, תוך חקירה של המטריד והמקאברי, ממוחו ומחברת הסקיצות של מייק מיגנולה".

הקונספט מצטרף בטבעיות אל העולם של הלבוי, שבעצמו שואב השראה ממוזרויות מעולם המעשיות והפולקלור. לדברי היוצרים, בכוונתם לבנות על התחייה של סדרות בסגנון אזור הדמדומים וסיפור אימה אמריקאי, עם גיוון אסתטי אמיץ. בעזרת השותפה לסדרה, אינדסטריאל לייט אנד מג'יק (Industrial Light & Magic), הסדרה מתכננת לשלב בין טכניקות קלאסיות לחדשות ליצירת אסתטיקה מושקעת במיוחד. הסיפורים השונים יתמזגו זה עם זה בעזרת קישור אסתטי, דמויות שונות ושימוש באותו צוות שחקנים.

בית הנצח מייצג הישג נוסף עבור מיגנולה, שעד לפני שנים ספורות לא זכה להכרה רבה ונותר הרחק מאור הזרקורים. בנוסף לתפקידו כמפיק בסרטי הלבוי וכיועץ עבור טרילוגיית סרטי האנימציה של הלבוי, הוא תרם מכישוריו גם לסרטים כגון דרקולה של בראם סטוקר (1992), בלייד 2 (2002) ואטלנטיס: האימפריה האבודה (2001). כמו כן, זכה לאחרונה לכבוד נוסף כשצורף להיכל התהילה של "פרס הארווי" היוקרתי.

לדברי מיגנולה, "מה שהתחיל כשיחה פשוטה על קפה עם בן, מאיימת להפוך לפרויקט חלומות". והוא מוסיף, "וסטארברנס – כמה פעמים אתה מקבל את ההזדמנות לשתף פעולה עם חבר'ה שלא רק מבינים את הרעיונות שלך, אלא שיש להם גם את החזון והכישורים כדי לקחת אותם מעבר לכל מה שיכול הייתה לדמיין ולהפוך את זה למציאות?"

ובכן, אנחנו בספרייה הפנטסטית נאחל למיגנולה ולשותפיו בהצלחה, וכמובן שנמשיך לעקוב אחר התפתחויות ולעדכן אתכם, עד שנוכל כולנו לצפות ולהתרשם מן התוצאה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.