נשמה (Soul) – סרט חדש של פיקסאר

דצמבר 9, 2019

מאולפני פיקסאר צפוי להגיע בקיץ הקרוב סרט פנטזיה מוזיקלי שיביא "נשמה" למסך הגדול

אולפני האנימציה של פיקסאר סיפקו לא מזמן הצצה ראשונה לסרט הבא שלהם – Soul (נשמה). הסרט מבוים על ידי הזוכה בשני פרסי האוסקר, הבמאי פיט דוקטר, ועל ידי קמפ פאוורס. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ביוני 2020.

לדברי דוקטר, הכול התחיל כשנולד בנו – שכיום בן 23 – אך כבר מן הרגע הראשון הייתה לו אישיות. "מאיפה היא באה," חשב. "חשבתי שהאישיות שלך מתפתחת דרך האינטראקציה עם העולם. ובכל זאת, היה די ברור שכולנו נולדים עם תחושה מאוד ברורה לגבי מי אנחנו."

מאותו מקור צנוע נולד הסרט "נשמה," המספר את סיפורו של ג'ו גרדנר (בדיבוב של ג'יימי פוקס), מורה של תזמורת בחטיבת ביניים, שאהבתו האמיתית היא לנגן ג'ז. "אני חושב שג'ו חווה משבר שעובר כל אמן," אומר פאוורס. "יותר ויותר, הוא מרגיש שחלום חייו להיות נגן ג'ז לא הולך להתממש, והוא שואל את עצמו 'למה אני כאן'? 'מה אני אמור לעשות'? ג'ו הוא התגלמות השאלות הללו".

בסרט, בדיוק כשג'ו חושב שחלומו בהישג ידיו, צעד לא נכון אחד שולח אותו למקום קסום, בו עליו לחשוב מחדש על המשמעות של להיות בעל נשמה. במקום זה הוא פוגש ומתיידד עם 22 (בדיבוב של טינה פיי), נשמה שלא חושבת שהחיים על פני הארץ הם כל מה שהם מתיימרים להיות.

ניו יורק – ניו יורק

עלילת הסרט, המתרחשת בניו יורק, אפשרה ליוצרים לתפוס את כל מה שהם אוהבים בעיר החלומות. "נולדתי וגדלתי בניו יורק," מספר פאוורס. "זאת הפעם הראשונה שפיקסאר הגיעו לעיר הולדתי והתרשמתי מאוד מהאנרגיה הרבה שמושקעת כדי לוודא שמציגים אותה נכון. כשהדמות בקווינס, זה נראה שהוא בקווינס. כשהוא במנהטן, נראה שהוא במנהטן. זה די מדהים".

הרקע של העיר הגדולה מתגלה בתור המקום המושלם למקם בו את סיפור, שמוסיקת הג'אז שזורה בו. נגן הג'ז הידוע ג'ו בטיסט מלחין את קטעי הג'ז במיוחד עבור הסרט וזוכי פרס האוסקר טרנט רזנור ואטיקוס רוס (הרשת החברתית), מ"ניין אינץ' ניילז" יוצרים את הפסקול שינוע בין העולם האמיתי ועולם הנשמה. לדברי מוריי, "הניגוד שרזנור ורוס מביאים ממש מרגש. זאת בחירה לא צפויה מפיקסאר – זה שונה מכל דבר שעשינו קודם".

והנה הטריילר – צפייה מהנה!

בקרו בעמוד הסרט באתר של פיקסאר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.