גלגמש הַצָּעִיר נִלְחָם בַּגּוֹרָל – קמפיין הדסטארט

אוגוסט 1, 2019

גלגמש הַצָּעִיר נִלְחָם בַּגּוֹרָל - מימון המון - הספרייה הפנטסטית

גלגמש הַצָּעִיר נִלְחָם בַּגּוֹרָל, הספר האחרון בסדרת ההרפתקאות לילדים, זקוק לעזרתכם כדי לשוב לשומר העתיקה בפעם האחרונה.

 

"אוּלַי נַעֲשֶׂה הַפְסָקָה, נִרְאֶה לִי שֶׁאֲנַחְנוּ כְּבֵדִים מִדַּי לְרַעַם", צָעֲקָה גִי בְּאָזְנִי.

"אִי אֶפְשָׁר, עוֹד דֶּרֶךְ אֲרֻכָּה לְפָנֵינוּ. עָלֵינוּ לְהַגִּיעַ בְּהֶקְדֵּם לְהָרֵי הַמַשׁוּ", צָעַקְתִּי חֲזָרָה. הָרוּחַ הִצְלִיפָה בָּנוּ בְּחָזְקָה וְהִרְגַּשְׁתִּי אֶת הַלְּפִיתָה הַחֲזָקָה שֶׁל גִי בְּמָתְנַי. לְפֶתַע רַעַם הִנְמִיךְ. "רַעַם, מָה קוֹרֶה?" צָעַקְתִּי. רַעַם שָׁאַג וְנוֹפֵף בִּכְנָפָיו בְּכוֹחַ אֲבָל לֹא הִצְלִיחַ לְהִתְרוֹמֵם, וַאֲנַחְנוּ צָלַלְנוּ מַטָּה.

"גלגמש, אֲנַחְנוּ נִתְרַסֵּק!"

כך נפתח גלגמש הַצָּעִיר נִלְחָם בַּגּוֹרָל, ההרפתקה הרביעית והאחרונה ב"עלילות גלגמש הצעיר", סדרת ספרי ההרפתקאות, המיתולוגיה והפנטזיה לילדים בראשית הקריאה. עלילת הסדרה מתרחשת לפני 5,000 שנים, כאשר חי גלגמש הצעיר, ויחדיו עם חבריו הטובים, אנכידו וגי, הוא מדלג מהרפתקה אחת לשנייה.

בספר האחרון גלגמש וגי יוצאים לחפש את אתנפשתם, היצור שחי לנצח, הגרסה הקדומה של נח המקראי. אנכידו גוסס והדבר היחיד שיכול להציל אותו זה צמח ה רפא-ני-נא, ורק אתנפשתם יודע היכן הצמח. עד שהם כבר מצליחים להגיע אליו, הוא מספר להם סיפור ארוך על מבול ותיבה.

האם לבסוף יצליח גלמש? האם יוכל לשנות את גורלו של חברו הטוב, אנכידו?

 

עלילת הספר (מגב הכריכה)

גלגמש וְגִי רוֹצִים לְהוֹשִׁיעַ אֶת חֲבֵרָם אֶנְכִּידוּ אַחֲרֵי שֶׁהֻרְעַל מִגִּצִּים שֶׁזָּרַק עֲלֵיהֶם חֻמְבַּבַּה.

רַק אִם יַשִּׂיגוּ אֶת צֶמַח הָרַפֵּא־נִי־נָא, אֶנְכִּידוּ יִחְיֶה, אֲבָל הַמִּכְשׁוֹלִים בַּדֶּרֶךְ רַבִּים מְאוֹד.

הַאִם יַצְלִיחוּ לְהִתְגַּבֵּר עֲלֵיהֶם?

הַאִם יַצְלִיחוּ לְהַשִּׂיג אֶת הַצֶּמַח, וְאִם כֵּן, הַאִם יַסְפִּיקוּ לַחֲזֹר בַּזְּמַן לְהַצִּיל אֶת אֶנְכִּידוּ?

בואו לקרוא את הפרק הראשון

שירלי גרץ מספרת איך נולדה הסדרה:

למדתי לתואר השלישי באשורולוגיה. לא לקח הרבה זמן עד שנשבעתי בקסם של עלילות גלגמש. אבל לקח עוד כמה שנים שהרעיון של ספר הבשיל. זה קרה בהשראת הבן שלי, שהיה אז בן 9 ולא הפסיק לשבור דברים. הוא גדול, חזק מאוד וקצת מגושם, ותמיד שבר בטעות חפצים. חיברתי את שניהם, והנה גלגמש הצעיר – לא המלך הרודן והאכזרי, אלא הנסיך הצעיר, קצת מגושם וחזק ובהחלט היפר-אקטיבי.

נתתי את הספר לילדים לקרוא, וכשהם יצאו מרותקים, חשבתי שאולי יש כאן סיפור שכדי לפרסם. כך עבדתי על הספר ולבסוף הוא יצא לאור. בחרתי בהוצאה עצמית כי רציתי שתהיה לי אפשרות להשפיע כמה שיותר. למשל, כתב היתדות בתחילת כל פרק.

אז בספר הראשון עוד לא ידעתי בדיוק לאן זה יוביל אותי. אבל אחרי השני ידעתי שאני חייבת לסיים את הסדרה ותכננתי סדרה בת 4 ספרים. עכשיו גם הספר האחרון בסדרה רוצה לצאת לאור העולם.

רוצים לדעת איך הסיפור מסתיים? בקרו בקמפיין מימון ההמון, ועזרו לספר להפוך למציאות!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.