עולמות 2019 – בית

אפריל 16, 2019

כנס עולמות 2019 - אירועי פנטזיה 2019 - הספרייה הפנטסטית

כנס עולמות 2019 מעבר לפינה, ואתם מוזמנים ומוזמנות לתת דרור לאהבת הפנטזיה והמד"ב

כנס "עולמות" הוא אירוע האביב לפנטזיה ולמדע בדיוני, והשני בגודלו אחרי פסטיבל אייקון, שמתקיים מדי שנה בחוה"מ סוכות. עולמות 2019 מאורגן על ידי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה וקהילת טולקין הישראלית.

מ-2005 ועד היום הכנס מושך אליו בכל שנה קהל של אלפי מבקרים, צעירים וצעירים ברוחם, להם ממתינים תכנים ייחודיים ומרתקים בנושא פנטזיה ומד"ב בספרות, בטלוויזיה, בקולנוע, קומיקס, משחקי מחשב, משחקי תפקידים, אנימה, ספקנות, מדע פופולרי ועוד. הקהל שמגיע לכנס הוא קהל בוגר, אינטליגנטי ומתוחכם, שתענוג לבנות עבורו הרצאות ודיונים. איך אני יודע? כי אני מרצה ומשתתף בו כמעט בכל שנה מ-2005, והמפגש עם הקהל הזה מפעים כל פעם מחדש. אגב, אם יורשה לי מעט קידום עצמי באתר שלי, גם השנה תוכלו לפגוש אותי באירוע שלי, "פנטזיה ושמה בית", שיתקיים ב-23.04, בשעה 20:00.

למותר לציין שגם מחוץ לאולמות ההרצאות והאירועים, "עולמות" הוא קרנבל – חגיגה שלמה לחובבים ולחובבות והזדמנות נפלאה לפגוש חברים ותיקים ולהכיר חדשים. כמו כן, יריד דוכנים ענק ועמוס כל טוב, ימלא את תפקיד סמטת דיאגון ויאפשר לכם להצטייד בכל מוצר גיקי תחת השמש, מספרים במחירים מצחיקים ועד לפרטי הלבשה ותכשיטים ייחודיים.

 

מה מחכה לכם השנה?

בכל שנה מתרכז כנס עולמות בנושא שונה. השנה ייערך הכנס תחת הנושא הנפלא – "בית". בואו ליהנות איתנו ביומיים של הרצאות, סדנאות, פאנלים, חידונים, מופעים מכל הסוגים ואירועים נוספים — כל מה שמצית את הדמיון ואת המחשבה.

 

מתי? בתאריכים 24-23 באפריל 2019

איפה? מתחם אשכול פיס, ברחוב שפרינצק 4, תל אביב

כמה עולה? הכניסה למתחם היא בחינם, אך כניסה לאירועים (למעט כאלה שהוכרזו כחינמיים) הינה בתשלום.

איפה רואים איזה אירועים יהיו? כאן.

 

להתראות בכנס עולמות 2019

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.