הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר

מרץ 14, 2019

הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר - הספרייה הפנטסטית

9 שנים לאחר שהחלה, טרילוגיית הסרטים על קורותיהם של היקאפ ושום שן מגיעה אל סיומה, ב"הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר"

זה היה בינואר 2010, כשהספרייה הפנטסטית הייתה הרבה יותר צעירה, שדיווחנו לכם על סרט בשם "הדרקון הראשון שלי". אפילו שם מתורגם לעברית לא היה לו עדיין. הסרט התבסס על הספר הראשון בסדרת ספריה של קרסידה קוול הנושאת את אותו שם. העלילה הפגישה את הצופים לראשונה עם עולם מיתולוגי ובו ויקינגים קשוחים נוהגים לצוד דרקונים כדבר שבשגרה. הסרט גולל את סיפורו של היקאפ (שיהוק), ויקינג בן-עשרה שלא בדיוק מוצא את מקומו כצייד דרקונים, בהתאם למסורת של שבטו. היקאפ כמעט ומשלים עם גורלו להיות אכזבה לאביו ולשבטו, כאשר הוא פוגש בדרקון נדיר במיוחד שהופך את עולמו של הגיבור על פיו ומציב בסימן שאלה את כל תפיסת העולם של שבטו.

אותו סרט, כפי שאנחנו יודעים היום, התקבל באהבה רבה והוליד עבור Dreamworks פרנצ'ייז חדש ונוצץ, לצד "שרק" ו"קונג פו פנדה". אז מה מצפה לכם ב"הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר"?

 

תקציר העלילה

הסרט השלישי בטרילוגיית הדרקון הראשון שלי עטורת הפרסים, מבית היוצר של שרק, על הידידות המופלאה בין 'שום שן' הדרקון החברותי ובין 'היקאפ' הוויקינג הצעיר. היקאפ, כעת המנהיג של עיר הוויקינגים, יצר אוטופיה משותפת של בני אדם ודרקונים. אבל החיים המשותפים ניצבים בפני סכנה נוראית כאשר צייד דרקונים מרושע ומסוכן במיוחד מגלה את מיקום העיר. אנשי, נשות ודרקוני העיר חייבים לעזוב את הבית היחיד שהם מכירים ומתחילים במסע לעולם הנסתר של הדרקונים שנחשב לאגדה. בדרך הם נתקלים בדרקונית אור לבנה וחזקה במיוחד. שום שן מתאהב בה מיד, אבל האם דרקונית האור היא אויבת או חברה?

 

טריילר הסרט: באדיבות Tulip Entertainment

החל מה – 14.03.19
ז'אנר: אנימציה לכל המשפחה
בימוי: דין דבלואה
בהשתתפות: קייט בלאנשט, אמריקה פררה, ג'יי בארושל

לפרטים נוספים, בקרו באתר הרשמי של "הדרקון הראשון שלי 3: העולם הנסתר"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.