קשר קטלני (KIN)

אוגוסט 16, 2018

קשר קטלני - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

ג'ונתן וג'וש בייקר יצרו לפני מספר שנים סרט מדע בדיוני קצר שזכה להצלחה רבה. התוצאה? קשר קטלני – סרט באורך מלא, שבדרכו אלינו

"קשר קטלני" הוא התרגום המכוער והעצל של "Kin", בתרגום ישיר – קרובי משפחה. אז נכון שלמילה האנגלית יש משמעות הרבה יותר עמוקה מפשוט "קרובי משפחה", אבל חי שפמו של מרלין! "קשר קטלני"? במרכז העלילה שני אחים, שנופל לידיהם נשק חייזרי רב עוצמה והם נקלעים לעימות אלים מול פושעים שרודפים אחר האח הגדול ומול אלו שמאוד רוצים את הנשק (בחזרה). אז מה לגבי "אחים", או "קשר דם", או אפילו "קשרי דם"? וכפי שתוכלו לראות מהטריילר – זה דווקא די משקף את אופיו.

הסרט מבוים על ידי ג'ונתן וג'וש בייקר, צמד אחים אמריקאים שזהו סרטם הארוך הראשון. הסרט מבוסס על סרט קצר שביימו בשם "Bag Man" ב-2014, שקצר שבחים ופרסים בפסטיבל SXSW לקולנוע עצמאי באוסטין, טקסס. לא יודעים מה אתכם, אבל לדעתנו, זה ממש מגניב שהצמד זכה לקבל את ההזדמנות הזאת, להפוך את הרעיון שלהם לסרט באורך מלא, עם כוכבים הוליוודיים מוכרים. בין השחקנים: דניס קווייד, ג'יימס פרנקו, זואי קרביץ ועוד. לא רע דווקא, הא?

 

תקציר העלילה

ג'ק הוא עבריין צעיר לשעבר שמשתחרר מתקופת מאסר ונרדף על ידי פושע נקמן, חברי הכנופיה שלו וסוכני האפ. בי. איי. במטרה לסייע לאחיו החורג, משתמש אלי, נער מתבגר, בכלי נשק מוזר שמצא במקרה ומתגלה במהרה כבעל כוחות מיוחדים…

 

מותחן פעולה מפתיע ומלהיב שיהפוך לסרט הפולחן של השנה.

 

לצפייה ב-Bag Man, הסרט הקצר עליו מבוסס "קשר קטלני"

ארה"ב 2018

102 דקות

בכורה בישראל: 30.8.18

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.