הספר השני בסדרת קרבל בדרך

אפריל 14, 2018

קרבל 2 - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

אם קראתם את "קרבל", מאת סטפני גארבר ונפלתם בקסמו, ודאי תשמחו לדעת פרטים על הספר השני בסדרה

בנובמבר שנה שעברה ראה אור בהוצאת משכל (ידיעות ספרים) ספר בשם קָרָבָל (Caraval), מאת סטפני גארבר. קבלת הפנים שלו בעולם נחלקה בגדול לשניים – כאלה שממש אהבו אותו וכאלה שממש לא. אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו: מדובר בלהיט. לכן, אם אהבתם את הספר הראשון ואם אתם סבבה עם קריאה באנגלית, אנחנו שמחים לבשר לכם על צאתו של הספר השני בסדרה, "Legendary".

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

לב להגן עליו. חוב לשלם. משחק לנצח.

לאחר שנסחפה אל העולם הקסום של קרבל, דונטלה דראגנה הצליחה סוף כל סוף לברוח מאביה ולהציל את אחותה, סקרלט, מנישואים מובטחים הרסניים. האחיות צריכות לשמוח, אבל טלה עדיין לא חופשייה. היא ביצעה עסקה נואשת עם פושע מסתורי, ומה שהיא חייבת לו, אף אחד לא הצליח להשיג: שמו האמתי של אדון הקרבל.

הסיכוי היחיד לגלות את זהותו של לג'נד הוא לנצח בקרבל. לכן טלה צוללת שוב אל תוך התחרות האגדית – היישר אל מסלולו של יורש העצר הרצחני, אל סיפור אהבה אבודה ואל רשת של סודות… כולל אלה של אחותה. קרבל תמיד דרשה אומץ, ערמומיות והקרבה. אבל עכשיו המשחק דורש עוד. אם תלה לא תוכל להשלים את העסקה ולספק את שמו של לג'נד, היא תאבד את היקר לה – אולי אפילו את חייה. אבל אם היא תנצח, לג'נד וקרבל יושמדו לנצח.

ברוכות וברוכים הבאים אל קרבל… המשחק רק התחיל.

לג'נדרי צפוי לצאת לאור ב-29.05.2018.

הספר מתאים לגילאי 13 – 17 (וכמובן לחובבי ספרות נוער בכל גיל).

לפרטים נוספים על סטפני גארבר וספריה, בקרו באתר הבית של המחברת.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.